25 Şubat 2013 Pazartesi

hafta sonu manzaralarımız.....




İşte hafta sonu boollll resimli biz....

Söylemiştim Yağmurun okuldan arkadaşının doğumgününe gideceğiz diye, dışarıda bir kutlama yapmak istemişler Eren'e, Güzel, boğazda bir yerde açık büfe kahvaltıyla başladı doğumgünü, sonrasında çocukları eğlendirmek için tutulmuş bence, benim gözümde "yapay" palyaçolar geldi...çünkü bir iki kez çocukların yanına gidecek oldum da palyaçodan ben korktum, maksat vakti dolduralım, azıcık balon şişirelim, azıcık tren olalım, şeker torbası patlatalım diye yirmibeşkarış suratla, sanki şiir okuyormuş gibi tekdüze bir ses tonuyla çocukları eğlenceye çağıran evet yapay palyaçolardı bunlar...vallahi üzülmedim dersem yalan olur....
Neyse işte sonrasında pasta kesildi ve iyi ki doğdun Eren:)

İşte o palyaçolardan biri, tutuşa bak şeker torbasını bir de o arada çocukları çağırıp "hadi vur" deyişi var şenlikti yani...


Benim kızımda yarı arkadaşlarıyla yarı kendi çapında kah eğlendi kah sıkıldı:)
çok cool benim bu yağmurum ...kime çekmişse...


Asıl güzel olan sonrasıydı, dışarıda öyle güzel bir hava vardı ki doğumgününden çıkınca dolaştık sahilde...herkes, her şey öyle keyif vericiydi ki şu canlıların haline bir bakın, nasılda keyften dört köşe olmuşlardı azıcık güneşi görünce...


Çok ama çok tatlılardı...yayılmışlar çimenlere, güneşin ortasında.....


Onlar yayılır da benim minikom durur mu? hiç oturur mu pusetinde? attık onuda yaylaya düşe kalka öyle mutlu oldu ki...


Ağaçtan hop diye atlayışı:)


Yerlerde top gibi yuvarlanışı:)




Bu da benim binbir zahmetle ah uh diye diye ağaçlara tırmanmaya çalışan yağmur kuzu:)


Mantarı gösteren de O:)Çiçeği de çek diyen de O:)


Pozları veren de O:)



Onlar benim dünyamın güzelleri:)



Eh bu da anne güzel ve kızları....:)
Ne yapalım biraz da ben:)
 
 
 
 
 
 
 
Posted by Picasa

Mutlu anne:)

Eh sonrasında da ailecek Ezgi'lere  gittik tabi...
Orada da birbirlerine doyamadan oyunlar oynadılar..
Yani biz yağmurun da deyimiyle çok güzel bir hafta sonu geçirdik....


Eve 6 da geldiğimizde  içimde binbir türlü neşeyle girdim içeri, evimi özlemiştim, kitabımı özlemiştim, o kadar dolanmaktan ve hamurişi şeyler yemekten sonra mutfakta sebze pişirmeyi özlemiştim...bütün bu özlediklerimi yaptım, kızları da mis gibi uykularına yatırdım zira çok yorulmuşlardı...hoş aylin o yorgunluğa deliksiz bir uykuyu yine uyumadı, hatta bol delikli bir uyku uyudu ama ne yapacaksın işte ....
Aylin bebek bu.....






6 yorum:

  1. BAYILDIM...fotolarınız bir harika. belliki çok güzel bir gün geçirmişsiniz. canikomun uf puf halleri geldi gözümün önüne. bebeğimmm......ya küçük cadıya ne demeli , pek bi güleç olmuş ben görmeyeli, maşallah kızıma pembelerde çok yakışmış.anne kız fotolarınızı kaydettim bilgisayarıma. çok tatlısınız çok. allah bozmasın. allah gönlünüzün istediğini versin bebem. sizi çok seviyorum. bide çok özledim.

    YanıtlaSil
  2. ya evet çok güzel bir gündü ama bu yalancı bahar halleri bizi hasta etti yani aylintoşu:(

    YanıtlaSil
  3. canım yağmurun coolluğu tabiiki sana benziyor resimler harika çıkmış bayıldım aylini fotolardan yesem yiyecem o kadar canım çekti en tatlı ve en zor zamanları biliyorum ama sen çok iyi ve güzel bir annesin bu yazdıklerın beni dinlerdiği gibi bana birşeylerde katıyor mantar resminede bayıldım yağmuru tebrik ederim çok güzel bakıyor ki etrafa çevresindeki güzellikleri yakalıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım var ya daha yeni okuyorum ben bu yorumlarını...:( kusurabakma bazen böyle kaçırabiliyorum canım. çok sağol..çok güzel şeyler yazmışsın gönlü güzel arkadaşım...inan sen de öylesin. yazdığın her şeyi okuyorum, yorum yazamadım son günlerde ama takibimdesin her zaman...

      Sil
    2. Bu arada hayriyecim yiyeceklerle ilgili yorumunu da okudum daha yeni:( keşke ağustosta geldiğinde yiyecekler bahane görüşebilseydik, seni görmeyi çok isterim. bir daha gelme durumun olduğunda mutlaka haberim olsun, doğal ve annenin hazırladığı her şeyden alabilirim:)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...