28 Aralık 2012 Cuma

karşınızda yeni odamızzzzzz


İşte yağmurun keyifli odasından kareler, biz hem çok sevdik hem de çok rahat ettik, bütün döküntümüzü alıyor..
Hani ikeadan resmini eklediğim bu  ranza var ya işte biz onu almadık, bu ranzayı da yaptırdık, istediğimiz gibi raflar eklettik, ferforjeden dallar, çiçekler yaptırdık, tamamı ferforje olmasından dolayı çok daha sağlam oldu vs. vs. vs...
Odanın havası değişti birden valla, kızlar çok mutlu oldu, onların mutluluğu da her şeye değerdi zaten:)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Minijik böjek:)
Posted by Picasa

27 yorum:

  1. Fotoğraflardan pek bir güzel görünüyor. Güle güle kullansınlar... :))

    YanıtlaSil
  2. iyi günlerde kullansınlar inşallah...

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş,ferforje detayına bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. Çınar kardeş istemeye başlamışken, blogunuzu bulduğuma sevindim! Ranzya bayıldım!! Güle güle kullansınlar... sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyi ki bloglarımız var da kendimizi yalnız hissetmiyoruz, kardeşli hayat hem çok güzel hem de çok zahmetli ama her seferinde "iyi ki varlar" diyorum:)

      Sil
  5. bayıldım bayıldım bir kızım olsa dallı çiçekli yaptırırdım yatağını bana da ferforjeden olan daha dayanıklı geliyor egeye de böyle yaptırmayı düşünüyorum ama dallı çiçekli olmaz :) güle güle kullansınlar melekler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Ege'ye de yapalım evet çok eğlenir o da bizim kızlar gibi:)sağol canım:)ama ahşapta düşünülebilir daha sıcak durabilir ne dersin?

      Sil
    2. düşünülebilir sıcaklık açısından ahşapda hoş olur

      Sil
  6. SÜPPERR...... nihayet canikom ranzasına kavuştu. cidden çok hoş olmuş. detaylara bayıldım. ruhuna sağlık. üzerinde canlı canlı capcanlı debelenmeden rahat yok bana. güle güle kullansınlar. gel 13 ocak gel...

    YanıtlaSil
  7. pelişim konuyla alakasız olcak ama.STEFAN ZWEİG'in kitabı satrançı okumadıysan okumanı tavsiye ederim. süper.incecik bir kitap 77 sayfa. okuduğunda bana hak vereceksin baştan sona soluksuz okuyacaksın.haydi kolay gelsin minnoşkam.

    YanıtlaSil
  8. yine konu ile alakasız bi şey daha..senin bloguna benim foto eklemem olanaklı olabilirmi acaba? elbette senin bilgin dahilinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen listeye alıyorum bu kitabı okurum hemencecikte:)

      Sil
  9. tadini cikar bu gunleriiii
    bi bakiyorsun hepsi buyumus
    yuvadan ucup gitmisler
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazen hüzün basıyor büyüyorlar da bağımsızlaşıyorlar diye:(

      Sil
  10. harika olmuş :))) bizimde odamız tamamlansın bende paylaşırım :))

    YanıtlaSil
  11. Çok çok çok sevimli olmuş, içinde hep güzel günleri ve geceleri geçsin! Özellikle yatak yanında içinde pelüş hayvancıkların durduğu girintiyi ben çok sevimli buldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet küçük ayrıntılar büyük kolaylıklar:) Sağol:)

      Sil
  12. Harika olmuşş bayıldım. Her şey çocuklarımız için öyle değil mi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz:)gerçekten de öyle, kendimizi unutuyoruz bazen:)

      Sil
  13. Çok güzel olmuş oda cidden. Güle güle eskitsin.
    Ne tatlı kızlarınız.
    Bayıldım 2sine de.
    Hep yüzleri gülsün inşallah boncukların.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sizin miniği de takip ediyorum siz yazdıkça, malum aynısından bende de var:)hepimizin çocukları için güldüren bir hayat inşallah..

      Sil
  14. cok guzel olmus. benım oglanların da bırı 3 yasında dıgerı 9 aylık. bızım de oda yapmamaız gerek ranza dusunuyorum ama 3 yas ıcın erken gıbı gelıyor. ama ılerısı ıcın mutlaka hos bır ranza ıstıyorum ben de. bu arada blogunuzu yenı kesfettım 2 cocuk sahıbı olup blog yazmanın zorlugunu bılırım emegınız cok degerlı. bız de evde yaptıklaırmızı yazıyoruz bıze de beklerız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler, evet 3 yaş bence de erken zira o merdiveni ve yatağı oyun alanı haline getirip aşağı yukarı derken sakatlanmalar meydana gelebiliyor:( yağmurcuğun okula başlama nedeniyle ve odasında yer sıkıntısı yaşamamız nedeniyle böyle bir çözüme başvurduk, çokta kullanışlı oldu,..blog yazmak evet 2 çocukla çok zor bakınız kaç günlerdir yazamıyorum bile:( araya bir de sömestr girdi hepten zorlaştı hayatımız, ama bir kaç güne toparlayacağım inşallah, sevgiler:)

      Sil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...