19 Ağustos 2013 Pazartesi

buradayım...

"Bir çocuk hiç çocuk iki çocuk çok çocuk" gibilerinden bir söz vardır, ben bu sözü aylin'den öncesine kadar hiç duymamıştım belki de beni çokta ilgilendirmediği için duyupta hafızama kazımamış ya da anlamamışımdır büyük ihtimalle  ama şimdilerde bu sözün getirilerinin o kadar çok farkındayım ki şuraya iki satır olsun yazamıyorum...yazamamamın başlıca nedeni elbette ki iki çocuğum ve beraberinde ki sorumluluklarım sonra da git gide hayatımızı kolaylaştırdığını düşündüğümüz ve de bununla beraber iyice bizi tembelleştiren teknoloji...kısacası akıllı telefonlar...nihayetinde ben de mayıs ayının 2. haftasının pazarında kuzularım ve babamızın katkılarıyla  akıllı bir  telefona sahip oldum ve her şey o kadar elimin altında ki şu bilgisayarımı açıpta, alıp elime kahvemi yazamadım karşına kurulup...
Şimdilerde tek isteğim artık bir düzene girmek...buna çok ihtiyacım var...yaz geldi mi çatalca-ortaköy-tatil-çatalca-ortaköy vs ler içerisinde dolanıyoruz, ayrıca yaz oldu mu yani tatil, evde ki düzende alt üst oluyor, çocukların uyku düzeni değişiyor, uyuma uyanma halleri değişiyor ve ben gerçekten toparlayamıyorum...:( 

İşte bu yüzden Eylül ayına girecek olmamıza seviniyorum öyle ki kış temizliği yapma hevesim bile kabardı...en çok temizlemek istediğim yer yağmurun hınca hınç dolmuş odası...! yani plan hazır :)

Ayrıca inşallah öyle bir düzen kuracağım ki artık her gün burada günlük misali yazıp duracağım gelişen ve birikmiş her şeyi...güzel planlarım var  her mevsim dönüşünde olduğu gibi:)

ama sırada bizim bir tatilimiz var kaç aylardır beklediğimiz:) yağmurumun  gözlerinin içinin parladığı, heyecanla beklediği tatilimiz...umarım her şey güzel geçer, bebeklerim doya doya tatilin tadını çıkarırlar:)

Sonrasında söz veriyorum burada her gün yazacağım:)

3 yorum:

  1. sızı cok ıyı anlıyorum benım de 2. oglum buyudukce bılgısayı acmak bıle ımkansızlasıyor. bunu bıle kucuk oglum uyurken yazabılıyorum :( benım de cok fazla bırıkmıs yazacaklarım olmasına ragmen bır turlu zaman bulamıyorum sanırım 2 kucuk cocuklu tum annelerın kendılerını toparlamaya ıhtıyacları oluyor ama bır turlu toparlayamıyorlar ;) ıns. sız en kısa zamanda tum planladıklaırnızı yapabılırısnız. kucuk yagmurun odası hakkındakı planlaırnızı d amerak ettım cunku bızımkılerın odasına da bır gırısmek gerek :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar biraz geç oldu ama iki çocuklu annelerin hayatlarında hep bir gecikme oluyor malesef:(sizi yakından takip ediyorum arada kaçırdıklarım oluyordu tatil dolayısıyla ama artık yerleşik hayata geçtik:) bu oda planlarımız yenileşme durumlarımız hiç bitmiyor, çok yakında bununla ilgili yazacağım, sizinde gezip gördükleriniz ve fotoğraflarınız ufkumu açıyor, sevgilerimle ufaklıkları öpüyorum..

      Sil
  2. yazacaklarını heyecanla bekliyorum

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...