19 Mart 2008 Çarşamba

29-30 Ekim

Bugün 30 Ekim 2007 salı...çok güzel geçen bir Cumhuriyet bayramı tatili sonrasında yine iş yerindeyim...çalışmak zorunda olduğum için :( tatilim çok güzel geçti çünkü kızımla beraber evde de olsak bence ve onca da olduğuna inandığım çok mutlu saatler geçirdik...kokuş kokuş bol bol uyuduk kızımla ...sonra oyunlar oynadık, yemekler yaptık, hava yağışlı da olsa çıkıp sahilde çamurlara bulana bulana yürüyüşümüzü yaptık, kedilere gel gel yapıp, köpeklere bize bağırdıkları için küstük:( 3 gün boyunca süren tatilimizin en güzel yanı 3. günün akşamına kadar olan her an'dı...ama özellikle 29 Ekim Cumhuriyet bayramının kutlandığı gece yani dün çok çok çok güzeldi...boğazda fener alayı ve ışık gösterileriyle herkes coştu...Biz elimizde fenerler ve bayraklarla yağmuru da bu coşku seline kaptırmak için sıkı sıkı giyinip koştuk sokaklara...inanılmaz bir görsel şölen izledik....Tatilimizin benim için en kötü tarafı da akşam kızımı anneannesine bıraktığım an'dan itibaren başladı...tuhaf bir şey ...kızımla dolu dolu sadece hafta sonlarında beraber olmak çok kötü bir şey...bazen söyleyecek cümlelerimi kuramıyorum...ama kendimi anlıyorum ve biliyorum bu biraz olsun beni rahatlatıyor..."Ağlıyordum çünkü..." dedim ya işte bunun içindi...Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...