30 Temmuz 2009 Perşembe

Tatilimiz

İnternetteki sorun nedeniyle fotoğrafları yükleyemiyorum:( zaten bir varım bir yokum internette..sen şimdi uyudun, öksürüğün hala geçmedi. annekuş sana ilaç veriyor ama sanırım işe yaramıyor:( geceleri öksürdüğünde çok korkuyorum içim acıyor:(çok mu pipirikli bir anneyim evet belki de:(rahat olamıyorum işte...sürekli hep bir şeylerden korkuyorum ama korkularımın yanında da bir yanda korkmamam gerekliliğini sen varsın diye yeniden yaşamam gerektiğini düşünüyorum...

Neyse tatilimiz koca bir yıl bekleyişimin ardından 1 haftada rüya gibi geldi geçti. geldiğimde "ne zaman gittik ki" oldum. ama gittik işte. gerçek ispatı fotolar ama ya da yanık tenler:p neyse şimdi kış tatillerimiz olursa onlara heyecan yaparız napalım minik ağızlı kuşum benim.

hodi baaaa:p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...