9 Ocak 2013 Çarşamba

çocuk olmak...



Çocuk olmak çok güzel bir şey ayrıca çok ta komik her gün belki defalarca buna tanık oluyorum evet karşıdan bakınca ve farkında bir anne olunca bana göre çok ta konik yanları var anneliğin, mesela sanıyor ki yağmur onu görmüyorum mesela bir şeyde yanlış yapıyor ya da ona kızacağımı düşündüğü zamanlarda acemice saklayıveriyor bir de gözüme gözüme bakıyor ama ben oralı olmuyorum oysa bir bilse önüm arkam sağım solum görüyor halimi:) onun bu saklanışı mesela çok komik...sonra 2 gündür okullar tatil diye ödev yok diye rahat rahat keyf yaparken biz mail geldi ödevimiz var diye hem de 6 sayfa:) yağmu'a iki kez uyarı da bulundum ödevlerini yapması gerektiğini, ama yağömur şeker hamurundan süsler yapmakla meşgul hadi onları kaldırdık şimdi portakal soyuyor bense artık ödevini yapmalısın şeklinde değil de kah aylinle konuşurken kah kendim ona bir şeyler anlatırken "benim yapmam gereken bazı işler var, çünkü bunlar benim sorumluluğum eğer yapmazsam çok üzülebilirim" gibisinden araya konuşmalar sıkıştırıyorum evet bakıyorum ben, taktir eden bir şekli var ama kendisi pekte oralı olmuyor yani dur bakalım ne yapacak...ama kararlıyım tekrar hatırlatmayacağım eğer yapmazsa da sonuçlarıyla kendisinin karşılaşmasını bekleyeceğim ...neler olup bittiğini yazacağım yine...




Bu arada fazla mükemmelliyetçi halimden hiç memnun değilim, imdi kurabiyeler süslenecek diye derde düştüm, o malzemem yok şunum olsa aa şu da olsa daha güzel olurdu gibi dolanıp duruyorum evde, sanırım yarın bana eminönü yolları gözüktü aylini halasına bırakıp bense eminönüne gidip içime sinen malzemelerimi alıp geleceğim ve böylece güpgüzel kurabiyelerimiz olacak...
Posted by Picasa

9 yorum:

  1. ayy çok tatlısınız ..çok heyecanlı, acaip komik bir arkası yarın gibisiniz.beni çok bekletme sonuçları belli olur olmaz yaz lütfen. bak sabırsızlıkla bekliyorum. alemsiniz yeminle.

    YanıtlaSil
  2. offf be peliniimm... benzeye benzeye ananın sülalesinemi benzedin be minnoşum. bu herşeyin mükemmel olması isteği çok yorucu çok hırpalayıcı bi şey. kendimden biliyorum.bide yaranabilsen hadi diycem. tam tersi yakınındakilerin sana gıcık olmalarına bile sebep olur bazen.dikkat et arada bir boş vermeyi dene.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazdım sonucumuzu teyzeciğim, mükemmelliyetçiliğe gelince insan "oldu mu" artık "başka" olamıyor malesef:(

      Sil
  3. Ödev, sorumluluk, bunları çocuğa yıldırmadan anlatma işi bir yıl sonra başımda olacak... Açıp bu yazıyı okumalıyım o zaman :)

    O mükemmelliyetçilikten bende de var, kesinlikle yetiştirilme tarzı artı eğitim sistemi defekti. Çocukları bundan korumak lazım :)

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Ben de çok düşünürdüm işte o zamanlar ne yapacağım diye, her şey çocuklukta aşılanıyor içimize bence, bu bilinçte öyle olsa gerek..doğru davranışlarla elbette.
      Sizde o zaman benim gibisiniz, gerçekten çok yorucu bir şey...

      Sil
    2. Öyleyim ne yazık ki... hem herşey tam olsun, hem de başkaları de çok beğensin -iki türü de var :/

      Sil
    3. Kesinlikle aynıyım bende.

      Sil
  4. Ah şu ödevler bazen çocuklar pek takmıyorlar yada öyle görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)hepimizin başından geçti bu dönemler, baktığım zaman, bazen kendi çocukluğumu düşünerek bakıyorum o zaman daha anlayışlı oluyorum yağmura:)hatta gülümsüyorum ...

      Sil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...