7 Ağustos 2009 Cuma

Canımıniçi Günaydın

Hala internet sorunlarıyla uğraşıyorum bir türlü düzelemedi. Bu arada kuzu son zamanlarda çok sevdiği ve tek izlediği çizgi filmini izliyor "Callio" gerçekten eğitici bir yapım çocuklar için böyle olunca anne de izin veriyor.

Ben son okuduğum kitapları eklemek istedim bugün,
Resimlerini koyamıyorum bağlantım sürekli kopuyor.

En son şirazın eylüllerini okumuş gözüküyorum değil mi

okuduklarımı yazayım o zaman:

Asar Şamil ve Rus Terzi-Nazan Şara Şatana*****
Yapboz-Jodi Picoult*****
Baba Sakın Bize vurma-Dr. Linda S.Weilburger*****
Katre-i Matem-İskender Pala****
Umut-Ayşe Kulin****


5 üzerinden yıldız puanı verdim

Arada belki okuduğum kitaplar vardır ama şimdi hatırıma gelmedi:(

Şimdi de Yorgun Nesiller- Abdullah Husseın okuyorum yeni aldım daha tam okuyamadım bugün okuyacağım.

Yarın annemin doğumgünü ona bir hediye almak için dışarıya çıkabiliriz. geçen hafta sonu Darıca Hayvanat Bahçesine gittik bu arada yağmur görsün diye, onunda resimlerini aktaramıyorum:(neyse düzelsinde aynı konu başlığında eklerim.Ben çok üzüldüm gerçi o zavallıcıkları öyle görünce. öncelikle şahıs işletmesinde bir kurum ve çok bakımsızdı bence bakımlı da olsalar her canlı doğal ortamında yetişmeli .bir kaplana 200 metrekare yer versen ne olur ki ya da bir şahini kocaman kafese kapatsan? beni açıkçası rahatlatmıyor. Çok acıdım ve üzüldüm hallerine. Bence hayvanat bahçesinide maketleme üzerine kurmalılar ki hayvanat bahçesinde fil yoktu ama maket halinde koymuşlar çok ta güzeldi. tıpkı Miniatürk örneğinde ki gibi. Böylece kimseye yazık olmaz sonra işleten kurumlara hayvanlara bakım masrafı da çıkmaz. kimse de üzülmez...
Bu da böyle bir deneyimdi...

Şimdi en güzeli kitap okumak böylece unutmak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...