4 Kasım 2009 Çarşamba

Yine çok uzun ara verdik yazmaya ama benden sebep değil, internet sorunu:(sonunda iptal eetirdim ve başka bir servis sağlayıcısından şu an sorunsuz hizmet almaya başladım.
Teknoloji ilerledikçe yaşamak kolaylaşıyor mu zorlaşıyor mu zıt bir ilişki işte.
Yazmadığım günden bu yana neler değişti ??? öncelikle kızım hasta değil:)çok şükür ama bu domuz gribi dolayısıyla ruhum hasta benim o ayrı. Yani sürekli doğal şeyler ballar, zencefiller, pekmezler, meyve suları of derken kendimize iyilik yapmaya çalışıyoruz. Sırf bu nedenden yağmur'u okuldan almayı bile düşünsem bunun çare olmadığını da biliyorum. Kuzucuk okula gitmeye devam ediyor.
Dün uzun bir yürüyüş yaptım. Yağmur'a öncelikle istediği puzzle ı almaya gittim ama bulamadım onun yerine yine daha çok bulmacaya benzer başka bi puzzle aldım evde Yağmur paketi açar açmaz "anne ben senden bunu istememiştim:( dedi ama neyse durumu anlatınca hoşuna da gitti. Oturduk yaptık bi kaç sefer. Bense puzzle aldıktan sonra en keyifle kitap okuduğum yere gittim orda oturdum 2 saat kitap okudum birazda kitapları inceledim ve dayanamayıp yine kitap aldım.
Son günlerde çok konuşulan "Kayıp Gül-Serdar Özkan" romanını aldım alır almaz da bitirdim. Dün gece bitti. Nedense gerçekten uzak kurguları okumak her ne kadar romanı okumaya beni iteklesede okuduktan sonra "eh işte" diyorum. Bu da öyleydi.
Ama en keyif veren şey tabi ki her okuduğum kitaptan sonra bir ders alıyor olmam ve bir şeyler öğrenmem. Bu yüzden bana kattığı değerlerde yok değil .
2. kitap "Ayşe Kulin-Tek ve Tek Başına Türkan" Ayşe Kulin'i zaten çok severim ama bu ülkeye çok şey katmış olan değerli Türkan Saylan'ı da daha yakından tanımak adına okumayı çok istedim. Şimdi ona başladım. keyifli gidiyor. Zaten biyografi niteliğinde...
Başucu kitaplarım arasında ise İnce Memed serisi var. o da harika üzerine laf edilemeyecek bir roman bir klasik bence.
Yine şu anda "Yaş otuzbeş şiirleri" arada sığındığım bir kıyı...
Sancılı bir okuma sürecinden geçirdiğim Tolstoy-Diriliş te bu arada bitti:)
Okumaya devam ...
Devam etmem gereken şeylerden biri de iş bulmak artık:( Allah'ım nasıl bir yaradılışım var ama çalışmak istemiyorum:)ama çalışmak zorundayım..zorundalıktan çok akıllı olmak zorundayım:)
en kısa sürede artık bir işe girmem gerekiyor....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...