18 Aralık 2009 Cuma

Kızımla günlerimiz yine evde sakin bir şekilde geçiyor, yine yazmaya ara verdim ama işte devam kararı böcüğümün sayesinde:)
Bugün okula gitmedi Yağmur zaten bu havada sabah uyanamadı bile benimde biraz işime geldi hem biraz burnu akıyordu hem de belki de yalnız kalmak istemeyişimdendi...ayakkabıları su aldığı için bugün ayakkabı almaya çıkacaktık ama tam hazırlandık yağmur yağmaya başladı çok üzüldük Yağmur sürekli camdan bakıp hala yağığ yağmadığını kontrol etti yavrukuşum ama malesef şans bizden yana olmadı tam bir tembellik yaptık. neyse yeni fotolar lazım bize....
Yağmurun ağzında yeni bir şarkı "ben bir tavuğum ben bir tavuğum yumurta yaparım ben bir arıyım ben bir arıyım bal yaparım" bu arada ingilizcesi baya bir ilerlemiş kızımın işte hava durumunu ingilizce söylemek sayıları 10 a kadar saymak, hayvan isimleri eşya isimleri kelime dağarcığı güzel gelişiyor olsun bence sadece kulak dolgunluğu olsa bu bile yeter.







Bu arada Yağmurun okulda yaptığı tüm etkinliklerle ilgili bilgiler işte burada;

http://okul.mesepalamudu.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...