21 Ekim 2010 Perşembe

Şu digitürkten şifre aldım rahat işlem yapabileyim diye sağolsun verdiler, oyuncak hikayesi 3 vardı yağmura satın alayım dedim aldım da ama meğersem salon filmleri kayıt edilmiyormuş saat 01,00 de gösterilecek film napsın yağmur o saatte en güzel rüyalarda olur:) neyse ki iptal ediliyormuş iptal ettim, hediye puanlarımız varmış onlarla da 1 aylık mega gold paket aldım :)süper oldu hafızadaki şeyleri boşaltıp yeni şeyleri filmleri yani kaydetmem gerek, süper oldu bu iş ama neyse film satın alma işini başarabiliyorum buradan bu iyi oldu bakalım izleme performansıma göre belki sinema paketi üyeliği yapacağım.
Bu arada dün şarap alamadım olay kıymaya bağlanınca yağmur sayesinde neyse bugün alırım dedim ama yok bugün de anneme gidicem, neyse cumartesi içerim bende geçen haftadan ertelenen aybarsla buluşmamamızı yapacağız muhtemelen . hımm neyse ne diyecektim hımm dolabı açtım da giysi dolabını yani orada defterlerimi gördüm ne büyük hazine 10 yıl öncesine ait yazdığım bir dolu şey.... neler neler ne badireler sıkıntılar güldüm sonra kendime psikopatmışım diye:) kimbilir bir 10 yıl sonra eğer hayatta olursam bu blog da olursa ve ben hala yazıyor olursam bakar gülerim belki de hüznümle tabi:) sonra dedim ki yağmura yazdığım mektupları yayınlasam dedim yeni bir sayfa açıp ama yok dedim ya çok özel onlar yani el yazımla kalsın dedim daha özel kılıyorlar bence, sıkılmaz okur belki yağmur gelecekte bir gün.
neyse telefon geldi çıkmam gerek evden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...