21 Ekim 2010 Perşembe

Bugün temizlik yapacaktım ama olmadı sağolsun süpürgem, aybars süpürge getirecek bana ama yedek, belki yarına kalır neyse yarına yaparım acelesi yok, cumartesi günü aksilik olmazsa arkadaşım gelecek bana o yüzden hazırlıklarım olacak pasta börek savaşına gireceğim...
Dün AÇEV e başvurdum eğitim gönüllüsü için görüşmeye gideceğim eğer olursa gönüllü olarak okuma yazma kursu vereceğim çok iyi olacak benim için inşallah olur.
Yağmur dün kafasını çarpmış okulda, okuldan aradılar haber verdiler neyse ki kötü görünen bir şey yok, dün 8 de uyudu yağmur bayıldı yemekten sonra, tuhaf oluyor yağmur erken uyuyunca özlüyorum onu neyse uyandı ama 11 de geldi yanımıza sevdik kızımızı...
Can kuşum benim dün yıldız parkına gittik ama içiçiler vardı çıktık ordan sahile indik yağmur oynadı parkta dönerken açlık krizine girdi biftek yapıcam demiştim ama kıyma istedi yağmur yani köfte:) kıyamadım köfte yaptık yedik makarnayla.
Belki bugün anneme giderim akşam maç varmış aybars maça gidecek bende annemde olurum bari özledim hem de...
ay bişeyler yesem yaaa kırılcam yakında dün 52 çıktım tartıda:( sözde sporu bıraktım çok kilo verdim diye ama yine vermeye devam ediyorum, dün göbeğimi inceledik te aybarsla karar verdik benimki göbek değil deri var orda sadece:)
Doğum yapınca kesin yanlış bişeyler yaptı o kadın bana bir daha doğum yaparsam o kadına doğurtmicam kendimiiii:)
Hadi işlerim var benim şimdi didiyommmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...