7 Ekim 2011 Cuma


Yağmurumun doğum gününü yapmıştık buraya yeni ekliyorum resimlerini, çok resim varmış hangisini koysam şaşırdım, yağmura da iki doğumgünü yaptık yine geçen seneki gibi, biri okulda biri evde, okuldaki pastası şeker hamurlu mıckey ve minie liydi...evde normal pasta yaptık kızıma, yağmur için her doğumgünü ayrı heyecan ona kalsa her gün doğumgünü yaparız:)bir sürü balon şişirdik duvardaki alçıpanı örtmek için tabi ben o zamanlar 3 aylık hamile olduğum için hepsini özge şişirdi balon şişirme pompası da çocukların elinde kırılınca...Önceki geceden kurabiyelerini hazırladım, çok daha güzel olacaklardı, dünyanın masrafını yapıp patchwork kalıplar almıştım sırf bugün için ama uygulayamadım, çok üzüldüm, derken elimdeki malzemelerle yaptım olduğu kadar, doğumgünü menüsünde en ilgi çekici olanlardan biri ise uğurböceği kanepe, yapımı oldukça ince uğraş gerektiren bu kanepelerde favorisi oldu herkesin:)
Her günün böyle mutluluklarla dolu sevdiklerinle hiç ayrılmadan geçsin güzel kızım...
Dün akşam bana sordun ya hani "hayatının en güzel zamanları ne zaman anne?" diye, işte seninle olduğum, nefesini hissettiğim her an benim hayatımın en güzel zamanları canım kızım...
Seni çok ama çok seviyorum peri kızım, can kızım, güzel kızım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...