3 Aralık 2011 Cumartesi

İşte ne yapıp edip biz de kendi hayalimizde ki evimizi yaptık:)
Bizim evimize kar yağmayınca biz hayal kurduk ve kar da yağdı, şekerde doldu evimize...
Oturduk dua ettik karşısında, istediğimiz her şeyi bu kadar kolay gerçekleştirip mutlu ve sağlıklı olabilmek için...



Evimizin bahçe kenarları marsmalow şekerlerden, görünen iki küçük çocuğumuz var yağmur hansel ve gratel yaptı onları...

Kardan adamımız şeker hamurundan, yağmur yaptı tamamen (atkı ve bere hariç)












Posted by Picasa

Yapım aşamaları...


İşte böyle...kurabiye yapımı ve evi yapıştırma aşamaları benden olsa da süslemeler kızıma ait daha çok, bu kadar çok şeker yapışmasından belli olsa gerek, gerçi şimdilerde bakıp bakıp "bu kadar şeker koymak zorundamıydık" diyor, o da canı yemek istediğinden:)

Biz şimdiden yeni yıl havasına girdik bu şekerden evimizle...
Erken kutlama olsa gerek ama sağlıkla ve mutlulukla kalmak istiyoruz yeni gelen senede de...
Mutlu yıllar!

5 yorum:

  1. pelinn... azıcık ucundan bacasından yesin canikom..lütfen.. o kadar emek verdi yavrum bari tadına baksın.
    süper olmuş tam deli işi yahu. ama eminim siz yaparken çok mutlu oldunuz.elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
  2. Valla yapılırken o kadar çok yedi ki, ama tamam bu akşam söyleyeceğim "yiyebilirsin" diye:)haklısın yapıldıktan sonra da keyfini çıkarmalı:)
    Evet çok keyif aldık, daha neler neler yapasım geldi, şimdi baktıkça akşam mumlarını yaktıkça daha bir keyif alıyorum...
    Dün senin telefonda yağmur için söylediklerini ilettim de, bir gün kıbrısa gelirsek sana da kurabiye ev yapıp getirecekmişiz öyle istedi:)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. ah benim anası gibi hassas yavrum.taaa oralardan kurabiye ev getircek bana.çok özledim. arada canikomla vakit geçirince, sonrasında daha çok özlüyorum. son ankarada başka çocuk olmaksızın birlikte olmak çok hoşumuza gitti. ilgi bölünmedi.sadece ikimiz olunca gönlümüze göre oynaştık. ama ne yazıkki vakit çok azdı.bu yaz belki daha fazla zamanımız olur, isterse ben onu ankaraya götürürüm, şöyle baş başa.. hem benim evimide merak edip duruyodu, orda misafir ederim kendini.süper olur dimi.

    YanıtlaSil
  5. Evet çok istemişti evini görmek, seninle vakit geçirmekten çok mutlu oluyor zaten, seninde dediğin gibi bütün ilgini ona veriyorsun çünkü, e üzerine biraz da oyuncak katıyorsun:) daha ne olsun ki:)

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...