12 Aralık 2011 Pazartesi

Böyle günler birikince son günlerden başlıyorum yazmaya unutuyorum çünkü....Mesela cumartesi...Yine apar topar sabah kalkmaları, taksime gitmeler, yağmurun dansları...yorulduk çünkü bu dans dersleri çıktı çıkalı sabahtan çıkıyoruz evden akşama anca dönüyoruz, bu hafta da eminönü'ne gittik Yağmurla...zor oldu ama çok kalabalıktı neyse ki evimize dönebildik sağ salim...

Pazar günü ise ne diyim biraz kabus gibiydi, neden dersek yağmuru anneannesine bırakıp biz aybarsla tiyatroya gittik, hayatımda böyle facia bir oyun izlememiştim, yani gülermisin ağlarmısın olduk, bir ara uyumuşum o kadar feciydi yani...ne oyunculuk, ne teknik anlamda doyurmadı bizi...çıkınca da çok güldük...

Yağmuru almaya anneme gittik tekrar, anneciğim sağolsun minik kızımıza aldığımız kumaşlardan nevresim takımları, havlular vs. gibi dikişlerini yapmıştı, pek güzel oluyorlar, tam olarak bitince her şeyi resmedeceğim, yağmurda da olduğu gibi...bu aralar hazırlıklarımda biraz hızlandım, zaman daralınca hepsini programladım, pek evde olmayacağım bu aralar, sokaklarda doğurmadan evimde rahat rahat oturmak istiyorum bir süre, malum evde de yapacaklarım var...

Neyse şimdide bu kadar gerçekten zorluyorum ama aklıma gelmiyor başka bir şey, illa ki gelecek ve yine yazacağım....

Ak Sanattan...

Okuldan...
Yağmur ve en yakın arkadaşı Dila...
Bu aralar evde de sürekli yaptığımız hareket..."anne bak"

Komik şeyler:)

Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...