7 Aralık 2011 Çarşamba


Aslında çok yorgunum, ama uykuda geçen zaman yitik zaman bana göre, hiç bir şey hissetmediğin, her şeyi unuttuğun, benim gibi biriysen gece boyunca amansız rüyalarla boğuştuğun, kısacası kendine eziyet ettiğin bir zaman dilimi...o yüzden göz kapaklarıma uyku perileri binipte beni çekiştirmedikçe uyumayacağım...Kız babası olunca masallar bile değişirmiş:) güzel bir karikatür, aslında çocuk sahibi olunca sadece masallar değil bütün hayatın değişiyor ya, bunu da ancak çocuk sahibi olanlar bilir...

Akşam akşam neler yapmadık ki, okuldan eve gelince ben ne gerek varsa neden boş boğazım durmaz ise kendime iş çıkarıp aşure yaptım, iyi olmadı mı oldu tabi 2 tabak yedim bile, ama ne gerek vardı bunca yorgunluğa demiyor da değilim, tenceresi, tenceresinin tutmuş dibi, tabağı, narı, cevizi, kepçesi derken kendimi bulaşık yığınının ortasında buldum...diğer yandan evde yemek yok, bu arada çorba karıştırıyorum dibi tutmasın diye, diğer bir yandan yağmur söyleniyor ne zaman ben sana makyaj yapıcam diye...bunların üzerine yağmurun bugün banyo yapması gerekti, yarın okulda sunum yapacakmış sunum hazırlamamız gerekti...derken derken hepsi yapıldı, yağmur uyudu, mutfak dingin, aşureler yerini buldu, projemiz yapıldı...yarın yokum yazamam, unutmadan bu günün karmaşasını da yazayım dedim...

Sunum konumuz / Vücudumuz


Atık malzemelerden iç organlar


Organların tanımlamaları Yağmurdan:)

Mideyi böyle şişe dibinden istedi, içine de ekmek, mandalina, elma, çikolata koyduk:)


Kaka işte!

Bu da kapaklı beyin, açıyorsun kapağı....
Ve işte Ayşenin beyni...
Komik mi hayır bence çok yaratıcı:)
Yarın kızım sunum yapacak arkadaşlarına, çok ama çok beğendi ortak çalışmamızı...

Posted by Picasa

Bu hengameden küçük kızıma kalan ne onu bilmiyorum, ama bildiğim bir şey varsa ne kadar yorgun olursam olayım güzel sonuçlara ulaşmanın hazzıyla mutluyum...E ben mutluysam, yağmurum mutluysa, minik kızımda mutlu olmaz mı....

Ya böyle içimde kıpır kıpır bir şeyler yani o bir şeyler benim küçük kızım, insanın içinden ağlamak geliyor ya, orada tam da karnının içinde yavrunu büyütmek, onun ne yaptığını bilmediğin kırpınışlarını hissetmek, delice meraklanmak, kendini ve hislerini ifade edememek, işte tam da o boşluğun ortasında sadece ağlamak...ağlamak ki sadece anne olduğun için ağlamak...


1 yorum:

  1. inanılmaz bi yaratıcılık, tüm organlar süper olmuş, barsaklara mideye açılır kapanır kafatasına bayıldım valla. hele hele canikomun barsak tanımına bittim valla.helal olsun ne diyim. sanada helal olsun be kızım bu kadar koşuşturmanın arasında bide aşure yapmışın, analar neler doğuruyo yaaa.. maşşallah hemde 41 bin kere.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...