11 Ocak 2012 Çarşamba

Kızım ve kıyamadığı babası...

Bir akşam böyle yağmur zamansız acıkınca ona reçelli ekmek verdim masada oturdu yiyiyor, ben de mutfağı toparlıyorum işte bulaşık makinasını yerleştiriyorum , karnım yarım dünya bir haldeyim, aybars'ta TV izliyor...

Yağmurun bana dediği ise böyle sessizce, kısık sesle ;
"Anne, babama da sürer misin reçelli ekmek...kıyamadım da..."

Vay halime dedim...Bu kızlar gerçekten bu kadar düşkün mü olur babalarına anneleri mutfak toparlarken ve 9 aylık hamileyken?

Gel de gıcık olma:)

2 yorum:

  1. ah canım benimmmmmm.. bende ona kıyamam. o minicik dünyasında neler düşünür neler yaşar neler hisseder ??
    kıyamam kıyamam kıyamam. eee bu gidişle sen daha çok kıskançlık krizine girersin. aylinimizde büyüdüğünde üçe bir olcaksın unutma.ama.... iki kız annesi olacağın için çok şanslısın.hem sen hem aybars. "kız olsun çamurdan olsunn.." olleyyyyyytt be

    YanıtlaSil
  2. Babasına düşkün olması beni çok mutlu ediyor aslında, sen anlarsın neden olduğunu...o yüzden kıskanmak bir kenara daha çok mutlu oluyorum onları kucak kucağa gördüğümde...

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...