16 Şubat 2012 Perşembe

Posted by Picasa

Öyle an'lar vardır ki mutluluğunu anlatamazsın...
Sadece şunu söyleyebilirim ki,
Gözlerimi açıp onu gördüğüm zaman yaşadığım anın ötesini düşünemedim bile...Defalarca şükrettim Allah'a, kucağıma sağlıkla bebeğimi verdi diye, küçücük elleri, ayakları olduğu için, o minicik elleriyle benim elimi tuttuğu için, gözlerini açıp o minicik çekik gözleriyle bana bakabildiği için...

Söyleyecek çok şeyim varken susmak geliyor içimden kelimeler bu kadar kifayetsizken...

Şimdi ben en güzel zamandayım minik kızlarımla...
Sizi çok ama çok seviyorum...
İyi ki doğmuşsunuz, iyi ki yanımdasınız, siz olmasaydınız bana bu mutluluğu hiç bir şey yaşatamayacaktı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...