18 Ocak 2012 Çarşamba

Nihai zaman...

İnsan anlayamazmış gerçek mutluluğu sana sadece bir çocuğun getireceğini...Bir çocuktur elbet, kendi çocuğundur çünkü hiç bir şey beklemeden seversin...sana kapıları çarpıp gitse de, sana "sevmiyorum!" dese de, yapayalnız terkedilmiş olsan da bu dünya da, belki kalbin kırık kalır ama sonuna kadar kendinle götürürsün o sevgi ve mutluluğu...

Ben bir kez tattım bu mutluluğu, şimdi ise zamanın hızıyla tekrar yaşıyorum , sanki hiç yaşamamışcasına...yaşamadan önce sanmazdım bu kadar heyecanlı bu kadar mutlu olacağımı...

Bazen hayatının bir döneminde tek yönlü bir bilet alırsın, gittiğin yerde artık geride bıraktıkların yoktur...Acımasızsındır belki ama belki de tek çıkış yolun budur...

Korkma sakın kızım, ben senin korkmandan çok korkuyorum, aklıma geliyor da yarın ki dakikalar, senin ağlamaların, yüzünü buruşturmaların, belki hayatında ilk "neden? diye sorduğun an'ların...

Koskoca bir merakla yaşadım 9 ay boyunca, şimdi bu merağımın dineceği son saatlerimi yaşarken bir yandan da bir insanın hayatını nasıl da bu kadar değiştirebileceğini düşünüyorum ...

Umarım sana iyi bakabilmişimdir, midem bulandı yiyemedim tavuk-balık-yumurta...ama büyümüşsündür umarım, bilmem ki, çok zor zamanlar da geçirdik biz hep beraber, çok sıkıldığımız zamanlar da oldu ama hep birbirimizi düşünerek güçlü olmayı bildik....
Belki çok ağladım, seni huzursuz ettim, üzdüm onu da biliyorum ama benim şimdi sana çok ihtiyacım var, senin nefesine, senin ağlamana, senin kucağıma gelmene...
Lütfen tüm gücünle yanımda ol güzel kızım...

Bir insanın sevip sevebileceği, hayatında vazgeçemeyeceği tek varlıktır insanın evladı...
Siz de benim için her şeysiniz...

Sözsüz düşüncelerimle,düşüncelerinizle biliyorum ki yanımdasınız...
Sizi çok seviyorum...
Anneniz...

1 yorum:

  1. allah kolaylıklar versin yavru kuşum. yarın bu saatlerde hayırlısıyla biri kucağında diğeri yanı başında, kızlarınla ve seni çok seven eşin ve yakınlarınla olcaksın.seni çok seviyorum. çok heyecanlıyım. allahımmmm.. yarın...iki canikom olcakk..şükürler olsun rabbime.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...