8 Mart 2012 Perşembe

Anlatmadan edemeyeceğim...Dün akşam yağmurla dışarı çıktık, markete gittik marketten çıkınca benden kaju fıstığı istedi çok seviyor oysaki bizim evde hiç sevilmeyen bir şey, neyse bende aceleyle çıkınca evden para almayı unutmuşum yanıma, baktım cebimde 2,5 lira var "tamam alırım sana " dedim..Yolda giderken yere oturmuş yaşlı bir teyze gördüm baktım para istiyor bende çıkardım 1 lira verdim teyzeye, bir kaç adım gittikten sonra yağmur bana " önemli olan yaşlı teyze anne kaju değil " dedi... o kadar duygulandırdı ki beni konuştuk biraz bu konu hakkında ve ben ne yapıp edip kızıma az da olsa kaju aldım:)
Hisli kızım benim...

2 yorum:

  1. ah benim yüzü güzel gönlü güzel kızımmm canikom benim . bende çok duygulandım pelin. yeminle gözlerim doldu.artık böyle çocuklar yok yada yok denecek kadar az. zira onları bu şekilde eğiten anne babalar yok maalesef.dupduru tertemiz ışıl ışıl kalpler için, aptal yada saf diyorlar. varsın desinler, yeterki kalplerimiz kararmasın. deli gibi öp canikomu benim yerime.

    YanıtlaSil
  2. Bende çok duygulanmıştım, ne bilim kendi düşünerek bana böyle demesi, çok istediği kaju fıstığı yerine teyzeye para verilmesini tercih etmesi beni de çok duygulandırdı...yağmur çok içli bir çocuk zaten, ona küçüklüğü ile ilgili ufacık bir hikaye bile anlatsam gözleri doluveriyor, bazen keşke bu kadar duygusal olmasa diyorum ama bir yandan da duyarsız olmasından çok daha iyi diyorum, hayatı anlayarak yaşıyor, farkında olarak yaşıyor...

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...