2 Mayıs 2012 Çarşamba

Ben diyorum ki şimdi aylin ilk doğduğunda çok zor geçiyordu günler, her şeye yeni baştan başlamak, başta heyecan sonrasında kaygı duyarak günleri geçirmek, hadi biraz büyüsünde ele alınsın derken şimdi o kıvama geldi işte aylin evet ilk günlerde yaşadığımız zorlukları yaşamıyoruz şimdi ama her ayın ayrı sorunları var, neyse şu koliği atlattık mı gerisi kolay gibi, sonra bu yazı da atlattık mı gerisi kış evde oturucaz, derken aylin önce oturacak, sonra emekleyecek, vericem eline bir havuç, koltuk kirlenecek, halı kirlenecek her şey eskirken bizler her geçen gün yenileniceğiz, değişeceğiz, büyüyeceğiz, kimbilir ne fırtınalar kopacak içimizde tekrar tekrar, yağmur okumayı sökecek, eğri büğrü yazılar yazacak, biz yok öyle değil böyle derken yağmur yılbaşından sonra kitaplarını okumaya başlayacak, o sırada ben de artık kitap okumaya başlayacağım tekrar kendime:) off düşünürken bile yapılacak , yaşanacak ne çok şey, ne güzel şeyler var diyorum, inşallah sağlıkla oluruz hep beraber, ben gelecek günleri yazarken, bu sayfalar unutulacak belki ama seneler sonra belki açıp kızlarım okuyacak...

Çok feci bahar alerjisi oldum yine her bahar gibi, burnum su gibi onu sileceğim derken her yanım kırmızı, dudaklarım çatladı, gözlerim sulanıp kaşındı perişanım şu aralar, sokaklara çıkmak istiyorum çok feci yine, aylin uyansın pazara gidelim bugün, çok seviyorum pazarları, her şey rengarenk, taptaze doyamıyorum onu da alim bunu da alim, o taze bu parlak derken puseti dolduruyoruz aylinle, hatta yağmuru da alıp öyle gidelim pazara, bana yardım eder, derim ki ona al bu poşete doldur on salatalık, onbeş biber, ben ona görev verirken o kendince en büyük sorumluluğu taşır hem sayar hem en iyilerinden seçer sebzeyi güzel kızım, bu arada yağmurun 2. dişi de düştü dün, alttan gelen dişleri kocaman, 

Ama bu düşenler küçücükkkkkkkkkkkkkkkk....

 
Posted by Picasa
Ben buna da üzülüyorum şimdi işte, ilk çıkan bu dişleriydi yağmurumun, dişine kaşık değdirip bakmıştım da çıt çıt sesi duyunca nasılda havalara uçmuştum kızımın ilk dişi çıktı diye, dün gibi hatırımdayken bu anlar nasıl da üzülmeyim:(
ama;
 Kızım daha çok büyücek hayalleri var, hem sörfçü olacak hem balerin, hem doktor olacak, hem pastacı:) saçlarını sarıya boyatıp, göbeğine piercing taktıracak:)

Ben bugünlerde buraya yansıtmadığım kadar duygusalım, iyisi mi  öğlen yemeğimi yemek için içeri geçeyim...

2 yorum:

  1. ohhhhh sarı saçlı doktor pastacı ve de göbek küpesiyle yıkacak ortalığı benim canikom. dişleri de pek şirinmiş miniş miniş.demek en iyilerini seçiyo sebzenin meyvenin. valla helal olsun sana pelin. analar ne kızlar yetiştiriyo. ben hala sebze meyve alırken şaşkoloz oluyorum. bi türlü beceremedim gitti bu işi.

    YanıtlaSil
  2. küboşla anlaştılar bile, çok inceledi kübranın göbeğini, çıkarıp taktılar piercing i , alıcaklarmış yağmur büyüyünce beraber:)

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...