2 Mayıs 2012 Çarşamba

Yeni konu- aylinle ilgili bilinmeyen gerçeklerden biri de kolikli bir bebek olması , evet öyle midir böyle midir derken, aa bu kolikte neyin nesi derken baktım bizim kız kolik oluvermiş, ben hep nedenini acaba hamileliğimde çok ağladım, bundan mı oldu böyle diye düşünürken aslında benimle hiç ilgisinin olmadığını öğrendim, tamamen fizyolojik bir durummuş, her neyse zararsız bir ağlama olsa da aylin akşam başlayınca ağlamaya ne yapacağımızı şaşırır oluyorduk, şimdi şimdi alıştık artık bu durumuna da tek dileğim artık bu ay sonuna doğru bu sıkıntının bitmesi...

Dün 1 mayıs tatildi çocukları alıp yıldız parkına gittik özgeyle , yağmur doyamadı oynamaya, aylin biraz mutlu biraz mıkırdanarak geçirdi dünü de...

Hafta sonu çatalcaya gittik, yağmur bir alem, bundan 1 ay öncesinde ben böyle yemek yerken "oo çok güzel olmuş tadı damağımda kaldı" diyince yağmur "o ne demek anne" diye sordu, ben de anlattım, bu hafta sonu da kahvaltı yaparken böyle boğazını tutup eliyle "tadı damağımda kaldı " dedi ben de "hımm yani çok mu güzel dedim" yok  "boğazıma yapıştı da böyle kaldı" demez mi çok güldürdü beni:) hımm bir de biz hani bak bu açık yeşil gibi renk ifadeleri kullanırız ya biz açık yeşil diyince o koyu yeşil yerleri doğal olarak "kapalı yeşil" diye adlandırıyor:)

oOoOhh bizde macera bitmez...Dün aylini oyun sepetinin içine yerleştirdim ben de banyoda bişeyler yapıyorum o sırada yağmur geldi koşa koşa yanıma "anne bak kardeşimin iki yanına da kılıç yaptım ben" dedi ben çok önemsemedim o sırada "hıım öyle mi" diye geçiştirdim, geçiştirmez olaydım:) yağmur odasına geçti sonra, ben de bir iki dk ya aylinin yanına gittim bir de ne göreyim bizim ablamız aylinin iki yanağına  birden kürdan yapıştırmış bantla:) kılıçları oymuş...işte o zaman anladım ki çok sevse bile yararı zararı ayırt edemiyor bu çocuklar o yüzden gerçekten yalnız bırakmamak gerek, gittim yağmura durumu anlattım anladı tabi ki, olay şimdilik güleceğimiz bir konu olarak kapandı ama bir daha ki sefere dikkati elden bırakmamak gerek...

Bu sefer sadece aylinden resimler var, yağmurla foto çekilemedik son günlerde:)

 
En güzel vakit geçirdiği oyuncağı:)


Memnuniyetsiz kızım kırlarda:)
 
Çatalcadaki çekirge:)
Posted by Picasa


1 yorum:

  1. kahkahalarla güldürdünüz beni yahu. halada gülüyorum şu an. aylinin bir de kılıçlı fotosunu çekseydin. ilahi canikom. kıs kıs gülmeye devam ediyorum. çocuk haklı açık renk varsa kapalısıda olmalı dimi ama ? süperler valla.aylinin gülümseyen fotoları çok güzel. ben hala kime benziyor diye düşünürken, bu fotoyı gördüm ve süleymanın bebekliğine benzettim. yaza yakından görürüm imşallah. o zamana kadar oda büyümüş olur emekler , ohhh tadından yenmez. ama ben canikomu üzmemek için gizli gizli yiycem onu.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...