16 Temmuz 2012 Pazartesi

Koalam uyudu, uyumadan önce kısa bir ev temizliği yaptık, artık bu kısa ve uyduruk temizlik bana 15 gün yeter, yan gelip yatma zamanı tabi sadece sözde yani yoksa aylinle yatmak pek te mümkün değil, hele ki bilmiyorum bu sıcaklardan mıdır nedir 4/5 gecedir beni de uyutmuyor, iyi ki bi dönmeyi öğrendi habire şekil değiştirip kendini sıkıntıya sokuyor...

Aylinimin dişleri çıktı:) ilk dişi 5 ay 10 günlükken çıkarken 2. dişi de hemen takiben 5 ay 20 günlükken çıkıverdi:) Aylin puseti sevmiyor bir süre gezdikten sonra sanki cimciklemişim gibi ağlamaya başlıyor her gören bir kere daha bakıyor ve ben rezil olan kişi durumunda ne yapacağımı şaşırıyorum, biraz şımarık mıdır nedir? Allah'ım ben dedim bu da ablasına benzer sakin sessiz bir bebek olur ama oldu mu bu tam tersi yeni bir deneyimden geçiyorum ama bu deneyimi bir daha yaşamaya hiç mi hiç niyetim yok...o yüzden hafızamda aylinle ilgili yaşadıklarımı hemen siliveriyorum:) ama bak dans etmeyi çok seviyor, al kollarına dans et, dans ederken o tükürsün ve gülsün, görülmeye değer yani:)

Ben bu çocuklarla yenileniyor muyum yoksa eskiyor muyum anlamıyorum?

Yağmurcuğuma gelince o kadar istekli gitti ki Ankara'ya aslında istediği evet uzaklaşmaktı, otobüste maceraydı, kulağında kulaklık tv izlemekti, ama gittiği günün 2. sabahı "anne ben seni çok özledim"demeye başladı...bugün alışverişe gideceklerdi, kendisine mp3 alacaklarmış canikosuyla bakalım ne yaptılar, buz devri 4 e gitti, mısırını yedi sinemada, bugün yine orada tanıştığı bir arkadaşının doğumgününe gidecekti, her günü dolu kızımın perşembeye kadar...Bu sene de tatile çıkamadık, okul durumu belli olmadı , kayıtlar hokkabazlıklarımız derken plan yapmaya zamanımız yok  aylin küçük diye tatil köyü dışında bir yere gitmekte istemedim açıkçası, tatil köyleri de çok pahalı, insanoğlu da tuhaf, şimdi burnumun dibine koysalar lüks bir tatil köyü beni de koysalar ortasına bana tatilmiş gibi gelmez, illa o upuzun yol eziyetini çekeceğim, çocukların midesi bulanacak, yağmur kusacak, benim habire çişim gelecek, hadi acıktık hadi belimiz ağrıdı diyip illa ki o yolları tepeceğiz ki tatil olacak bunun adı, evet öyle ...neyse seneye inşallah güzel bir tatil programım olacak, inşallah tabi...bu sene ramazan sonrasında yakın bir yerde ev tutup orada kalacağız, yağmurum çok havuz istiyor ama bu sene kaldı:( denizle idare edecek...

koalam uyandı:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...