18 Temmuz 2012 Çarşamba

Yarın kızların en tatlısı geliyor kucağıma....nasıl özledim seni bir bilsen, kokunu içime çekmeyi, yanaklarını kanatırcasına öpmeyi...
Sana en sevdiğin şeylerden birini yapacağım DONUT :) bilmem olacak mı aldıklarımız gibi ama deneyeceğim sırf senin için:) 

Havuz meselesi.....
Yağmurum havuza gitmeyi çok seviyor havuzdan çıkmayı ise hiç sevmiyor ama artık direk spor salonunun altında krispy kreme var işte bu yüzden yağmur artık havuzdan çıkarken suratını ekşitmiyor çünkü biliyor ki donut yiyecek, nedense adını da donut değil de "nadıl" yicez diye söylüyor...
Ahh eskiden beraber giderdik havuza, beraber de yüzerdik kızımla, ama şimdi yine beraber gitmemize rağmen beraber yüzemiyoruz :( biz aylinle sadece seyrediyoruz 28 derece ortam sıcaklığında, üzerimizde kıyafetlerle cıp cup yüzenleri:(  yağmursa yüzüyor kendi kendine...geçen sene çok güzel yüzüyordu ama çok ara verdik gitmedik bu yüzden biraz unutmuş, zaten sorumlusu olarak da beni gösteriyor, neden hep ben suçlu oluyorum da babası hiç suçlu olmuyor anlamıyorum? 

Neyse ben ne yaparsam yapayım babası daha kıymetli yağmur için bu da bir gerçek...
Kız babası olmanın mutluluğu buradan geliyor olsa gerek....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...