17 Eylül 2012 Pazartesi

 
Posted by Picasa


Miniğim, ilk göz ağrım bugün okula başladı, aslında 1 hafta olsa da başlayalı bizim için bugün ilk gündü, çünkü ilk kez onu baş başa bıraktım kendisiyle...okulda sıra oldular ve sırayla öğretmeni içeriye aldı yağmurumu ve arkadaşlarını, Yağmur okul kapısından giripte gözden kaybolunca ben de o an kendi içimde kayboldum gözyaşlarımla....Her anne gibi evet ben de çok sevinçliydim, heyecanlıydım ama zamanın gözlerimin önünde akıp gitmesine gülümseyerek seyirci kalamadım, benim gözbebeğim, her şeyden sakındığım güzel yavrum okullu olmuştu, daha dün badi badi yürürken  aynı sokaklarda, bugün o sokaklardan okul formasıyla geçişimize sakin kalamadım...
Aslında bir süre daha yazamayacağım, içimde çok şey birikti ama bugün bu duygularımı bir şekilde aktarmam gerekiyordu bu sayfaya...
Zaman çok çabuk geçiyor, aylinim 8 ayını bitirirken yağmurum okula başladı, her şey dün gibi hafızamdayken bir yandan da bu kadar çabuk  eskidiğimize, büyüdüğümüze üzülüyorum....gün gelecek bugünlerde böyle geçecek gözlerimin önünden ve ben o gün aylinimi okul kapısından göndereceğim yine ayrı bir hüzünle...

Günler günleri kovalıyor yağmurum, daha dün bir bebektin kucağımda, benim için bebeklerin en güzeliydin, hala da öylesin, yüreğimi buruk buruk eder her bakışın, gözlerinin içine bakarım sen farkında değilken, düşerim birden senin oyununun içine, orada görürüm senin o minik kalbinde ki kocaman dünyanı...

Seni çok ama çok seviyorum dünyalar güzeli kızım.....

1 yorum:

  1. canımın içi güzeller güzelim,canikoma nede yakışmış okullu olmak. genç kız gibi maşallah.yolu şansı bahtı açık olsun bitanemin.allah nazarlardan saklasın.çok özledim.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...