21 Eylül 2012 Cuma

Yağmurun odası



Burası değil tabi ki :)
ama odanın karmaşıklığına çözümümüz bu olacak, odaya düzeni verince resmi koyacaktım ama şu altta görünen masa tablası kasımda gelecekmiş o yüzden biz de bekleyeceğiz kasıma kadar:(
Ben çok sevdim Aybars'ta öyle en önemlisi yağmurda çok sevdi, hem ranza isteği gerçekleşecek kızımın hem de çok orjinal değil mi??? bir de oraya yerleştik mi süper olacak daha neler neler yapacağız biz buraya bakın da görün kasımda:)
İnsanın çocuk olası geliyor, çocukken yaşayamadıklarımızı biz de çocuğumuzla yaşıyoruz fena mı...
Posted by Picasa

2 yorum:

  1. tamda canikoma göre gerçekten. odasını görmek için sabırsızlanıyorum. tamamlandığında bol bol foto koy bari pelin. uffff yine birdenbire özlem çöktü içime. keşke yakınınızda olabilseydim. KEŞKE KEŞKE...

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...