21 Eylül 2012 Cuma

 


Yağmurun son 2 günde yaptığı resimler...
üstteki atlantismiş, anneannesiyle atlantise gitmişler, orada ki köpekbalığını yapmış, altta çarpışan arabalar, ahtapot:)

Alttaki de bugünkü yağmurlu hava ve biz:)
Soldan sağa ben (sarı saçlı?) , aylin, Yağmur (saçları yağmurdan dolayı ıslanıp yana gelmiş.yağmur öyle dedi.), büyükbabası, babaannesi (saçlarından hemen tanınıyor, niyeyse o da mini etekli, öyle mi görmek istiyor acaba:))
Süper olmuş tatlım benim ellerine sağlık hemen astım duvara:)
Bugün beni çok özlemiş hatta ağlayacakmış bile:(
Okulda yardımcı öğretmen varmış bi derslerine girmiş, çocuklarda ayağa kalmışlar dolaşmak istemişler, ama O öğretmen bağırmış :( yağmur çok üzülmüş ...evet çocuklara laf anlatmak zor belki ama onları korkutarak laf anlatmak ancak onları okuldan soğutur!!

Nasıl ve ne yapıcaz bilmiyorum canım kızım ama bu soruna bir çare bulacağım, az kaldı biraz daha sabredelim....:(
Posted by Picasa

3 yorum:

  1. sarı saç ve mini etek.. çok süper . gidip yeniden sarışın olasım var valla.. sırf canikom için.

    YanıtlaSil
  2. Valla evet sarı saçta aklı kaldı yaşı bi ersin hiç durmayacak sarı yapacak saçlarını bizim kız, sende yapsan pek sevinir

    YanıtlaSil
  3. oo hoooooooooooooo... bu ne tembellik be ne vurdumduymazlık bu ne sonra yazarımcılık, her gün sabah akşam bu yazıları bekleyenleri umursamazlık nedir kardeşim. bak ilk ve son ihtarım. sana nota veriyorum. haydi kaldır kıçını hiç değilse haftada 2 gün çızıktır.bekliyorum . vede accaip öpüyorum.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...