17 Ekim 2012 Çarşamba

dün ve bugün kızlar



Bu kızlar bir alem dün gece deli oldum, isyan ettim, dedim ki nasıl olur da benim çocuklarım gecenin 11 buçuklarına kadar ayakta olabilirler?? ve nasıl olur da aylin o saatte uyumasına rağmen sabah 9 da uyanır? yok bugün kararlıyım hadi bir kaç gündür doğumgünüydü, gece alışverişleriydi derken düzenimiz kaçtı ama bu akşam herkes uygun vakitte yatakta olacak! Sonra sabah yağmur bana söylüyor "anne artık sen benden önce kalkıyorsun" e tabi ki kalkarım senden önce, sen yatıyorsun gece vakitlerinde sabah ta kalkmak bilmiyorsun yağmurcuğum, keşke aylinde bi parça sana benzeseydi bu uyku konusunda ama yok 2. çocuk 1. çocuğa hiç hiç benzemiyor !

Dün akşam aylini anneanneye bırakıp biz yağmurla alışverişe çıktık, biraz da ateşi vardı yağmurun dedim ki "sen gelme yağmurcum evde dinlen", ama "yok" dedi "gelicem" nedeni ise ben onun tarzı olmayan şeyler alırmışım ona sonra giyemezmiş?? anladım artık kendimi, doğru, böyle ben de anneme benzeyen anne oluyorum sanırım:) ya da annelik hep böyle, kendi bildiğin gibi bu devran döner sanıyorsun ama cık! öyle olmuyormuş:) bizde yağmurun tarzı şeyler almaya gittik artık:) yine de anneliğimi yaptım bazı şeylerde:) "aa evet çok güzelmiş" dedim bazı şeylere "ama bak gel diğer mağazalara da bakalım" deyip sıvıştım oradan kızımı da koluma takıp... ne fenayım değil mi??

Yukarıda ki fotoğrafta bu sabahtan, yağmur aldığımız şeylerden mağaza yaptı kendine, ben de müşterisi oldum alışveriş yaptım ondan, çok tatlıydı geceden planlamıştı bu oyunu, sabah gözünü açar açmaz " anne ben aylinin bazı kıyafetlerini askıya asabilirmiyim" deyip kendine mağaza yaptı canımın içi bu benim ya  :)

Şu aşağıda ki cadolozda dün gece saat 11 sıralarında odasını dağıtırken, kafasında da yeni şapkası, bakalım dedik çıkaracak mı şapkasını malum hiç sevmiyor da....neyse çıkarmadı, şimdi uyuyor gecenin acısını öğlen uykusundan çıkarıyor iki gündür...:)
balık ya, çok tatlı bunlar bu ikisi beni deli ediyor kendimi unutuyorum vallahi de billahi de....
 
Posted by Picasa

1 yorum:

  1. fotolara bayıldım. capcanlılar. yanımda gibi hissettim . sağol pelinim. bu arada deminden beri 2 kez yazdım lakin yine su koyverdi bu zımbırtı ve her yazdığım boşa gitti. aha buda boşa giderse başka yazmıcam bu gün ... sinirlerim z.ı.p.l.a.d.ı.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...