9 Kasım 2012 Cuma

böyle bir şey çıkacaktı yağmurdan bekliyordum


Dün akşam yemekte tavuk kanatlarımız vardı, güzelce pişirdik yeni actifryımızda, masaya oturduk yemeye başladık, yağmur 2 kanadı bitirmişti ki elinde ki kemiklere bakıp " ben bunları yemicem!" dedi, neden diye sorduğumda bana onların bir canlı olduklarını, böyle yerken onlara yazık olduğunu söyledi, bundan sonra yemeyecekmiş? balıkta yemeyecekmiş?  henüz et, kıyma vs. ayrımında değil ama ciddiye alırsa yakında bunlar da yenmeyecekler listesine eklenecek gibi...böyle bir şey çıkacaktı yağmurdan bekliyordum, küçükken de durup durup derdi böyle şeyler...

Ne yapalım yağmurcuğum saygıyla eğiliyorum kararlarının arkasından:)

2 yorum:

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...