7 Ocak 2013 Pazartesi



Ben yeni yılla ilgili hiç bir şey yazamadım ama geç kalmış sayılmam, öncelikle bu yıl daha az üzüleceğimiz, daha çok güleceğimiz bir yıl olsun diliyorum herkese, çok derine inemeyeceğim malum yanımda bir minik var:) kısa ve öz olsun herkes mutlu olsun istiyorum:)
Kendim için istediğim "tek" şey olmasada ben bu yıl çok kitap okumak istiyorum işte o yüzden aldım ansiklopedimi elime, bitireceğim kitabımı, belki bir gün  5 sayfa okurum belki başka bir gün 50 sayfa ama bitireceğim! sonra kendime ödül olarak 5   tanede  yeni kitap alacağım:)

Bu sabah

Kendime pazardan polar pijama-eşofman almıştım geçen sene. çok rahat olmadığı için giyemedim, 2 gün önce aklıma geldi küçültüp yağmura yapmak, işte bu sabah zar zor, müthiş bir dikiş olmasa da gerçekleştirdim bu olayı:) açtım makinemi, korktum gerçi aylin bunun sesinden de korkar diye çünkü elektrik süpürgesinden hala korkuyor, neyse ki korktuğum başıma gelmedi, ben de rahat rahat diktim, yağmurun gözü kalmıştı zaten pijamamda "anneeee çokk güzelllll, bana da alırmısın küçüğü varsaaa" diye...
 görünce çok sevinecek...


Benimdi...




Yağmurun oldu....:)



Birde beline kurdela diktim:)
Şimdi giyilmeyi bekliyor...
Çok hoşuma gitti ama benim uydurukta olsa dikebilmek, şimdi alayım da diyorum polar, bol bol dikeyim, giyelim kış günlerinde sımsıcak...


OTEL TRANSİLVANYA!





Yaklaşık 1 ay önce gitmiştik, yağmur da filmi izledikten hemen sonra resimlerini yapmaya başlamıştı, Ben çok güldüm görünce çok güzel anlatmış çünkü:)

Ben...

Bu aralar yine benim için yoğun günler başlıyor, aylinin doğum günü yaklaşıyor "19 ocak"... minik kızıma şeker hamurlu kurabiyeler yapacağım arkası magnetli, her ne kadar yenilmeseler de benim hem yapmak hem ikram etmek çok hoşuma gidiyor, sonrasında da pastasını yapacağım şimdilerde düşünüyorum hala temamız ne olsun diye?
Hafta sonu anneannem geliyor Ankara'dan, bir sonraki hafta da caniko geliyor Kıbrıs'tan, belki babaanneyle büyükbabamızda gelecek Zonguldak'tan doğumgünü için, küçük teyzemiz ameliyat olacak aslında operasyon desek daha doğru, umarım ayakta bize katılabilecek doğumgününde...

Aylinin bu zamana kadar bize yaptıklarını:) hayatımıza kattıklarını ilerleyen günlerde yazacağım, ben sürekli yazacağım aslında da 24 saati yapılacak bir çok şeye böldüğünde elimde kalan dakikalar çok az oluyor...umarım miniğim büyüdükçe ben de çokça yazacağım...


Posted by Picasa

4 yorum:

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...