22 Şubat 2013 Cuma

Bugün daha iyiyim, aylin oyalıyor beni sağolsun, dağılmadık çekmece, dolap kalmıyor evin içinde ben bir yeri toplarken bir dönüyorum arkama o başka yerleri dağıtmış, kimi yerlere taktık dolap kilitleri ama yok hepsine takmak gerekliymiş...
Aslında böyle söyleniyorum ama bazen de hoşuma gidiyor, ne bileyim kendine eğlence buluyor işte, alıyor çekmecesinden bir bluz atıyor omzuna komik komik geziniyor, havalar güzelleşse de çıksak dışarılara kızlarımla... çok canları sıkılıyor sürekli evde olmaktan...

Neyse bu hafta sonu yağmurun programı yoğun...aslında cumartesi bir işimiz yok ama muhtemelen dışarı çıkarız.. pazar günü yağmurun okuldan arkadaşının doğumgününe gideceğiz, sabahtan kahvaltı şeklinde sanırım sonradan da pastası kesilecek, öğleden sonra da ezgilere gideceğiz hep beraber, yağmurun kreşten arkadaşı annesi de benim çok tatlı arkadaşım, bu sefer babalarda bizimle olacak evde oturup biz sohbet ederken kızlar da oyun oynayacaklar...işte bu yüzden yağmurun arkadaşlarına ufak birer hediye almak için sanırım yarın dışarıya çıkarız...

Benimde kitabım bitti bitecek 20 sayfam kaldı birazdan onu okumaya başlayıp bitireceğim, kendime yeni kitaplar bakarken bir yandan da otur murakamiyi oku diyorum kendime, sonuçta 400 sayfasını okudum, e şimdi uzun bir ara verirsem okuduklarımı da belki hatırlayamayabilirim...buna göre en doğru karar yarına kadar değişmezsem oturup sevgili murakamiyi okumak olacak....

Şu an okuduğum kitabın sonunu da çok merak ediyorum, Franza ne olacak? lena neyle karşılaşacak?

Hadi ben gittim....
Aylin mi o uyuyor....

...................................................................................................................................................................

Bu arada kitabımı bitirdim, aslında tahmin ettiğim bir sonuç çıkmasıyla beraber çok ta sürpriz şeyler gelişti...Bu kitap Kafkanın gerçek yaşamından kesitler oluşturduğu için sonuç benim için yine üzücüydü...O da  Sabahattin Ali gibi aslında zamanında kıymeti bilinmemiş, öldükten sonra ünlenmiş bir şair, bir yazar olmuş...
Bu arada sağda duran 1Q84' ün resmi daha yaklaşık 1000 sayfam olduğuna göre uzunca bir süre kalacak...ama haftada 200 sayfa okusam bundan önce okuduklarım gibi demek ki 5 hafta da, bilemedin işte 1,5 ayda yani nisan başına kalmaz bitiririm o zaman, baharda yeni kitaplar okuyabilirim, amma hesap yaptım ...olsun hedef koymak iyidir...

Şimdi Murakamiye geçiyorum...ama önce kızlarımla ilgilenmem gerek...Annemle babam Çatalca'ya gittiler, babam orada mutlu oluyor çok, onlar mutlu olunca bende kendimi iyi hissediyorum....


2 yorum:

  1. SENİ ÇOK SEVİYORUM.
    sen zaten biliyosun bunu, ben yinede söylemek istedim.

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...