11 Şubat 2013 Pazartesi

ortaya karışık.



Haydi bir yerden başlayalım artık, çok zaman oldu yazmayalı, evet sebeplerim vardı her şey üst üste geldi ama sonrasında da tembellik çöktü, elim gitmedi bir türlü yazmaya, bugün hazır hava kasvetini korurken, aylinde uyumuşken ben de biraz karalayım bir şeyler, böyle de olunca zor oluyor ya, yani çok şey yazacakken bakıyorum sadece özet çıkarabiliyorum? neyse o da bize yeter şimdilik...

Öncelikle ayrı kaldığımız bu zaman içerisinde minik kızmın 1. yaş doğumgününü kutladık, O benim doğunca kucağıma verdikleri pembecik hanım işte artık 1 yaşında , Allahım düşünüyorum da az çektirmedi bana bu miniko, doğduğu günün gecesinden, tam 3,5 ayı dolana kadar ki gece ağlamaları, artık kolikmidir her neyse yaşadığı şey yavrumun çok zor geceler geçirdik, dediler ki geçer evet o geçti ama bizim gece uykularımız hiç düzelmedi...hal böyle olunca çok bilen ben "aman çocuğumu yanımda yatırmam nasıl alışırsa öyle gider yok yok" derken işte bu miniği yanımda yatar buldum, neymiş büyük lokma ye büyük laf etme. . neyse çok dert etmiyorum en azından geceyi odasında geçirmeye başlayıp gece ortasında yanımıza geliyor o da iyi.
Aylinden inciler neler dersek kısaca, aslında 1 yaşın gerektirdiği tüm özellikleri topluyor bünyesinde, hala
"ba-ba" baş kahramanımız, kapı otomatiğinin sesini duyunca başlıyor "babbaaaa", buna eklenen "ab-ba", "mam-ma", sonrasında sadece ağlarken "an-na"," an-nı" ,  "an-ne" şeklinde nam-ı diğer ben de eklenince kelime haznemiz bayağı gelişti:) türlü türlü oyunlar oynuyor, bana yine çok düşkün olsa da artık kendi kendine vakit geçirebiliyor olmasına seviniyorum..yemek konusunda da bayağı ilerledik, çok şükür geçte olsa lokma şeklinde şeyler yiyebiliyor artık, hala memeye devam bu arada:)

İşte altta görülenler Aylin için hazırladığımız doğumgünü kurabiyeleri, pastasını da yaptım ama resmi yok benim makinemdekiler flaşlı çekim sevmediğimden ve ışıkta yeterli gelmediğinden kötü çıkmış ama en kısa sürede ekleyeceğim. ben kendimize kalan kurabiyelerimizi arkalarına magnet yapıştırıp buzdolabına yapıştırdım, çok güzel durdular.


Yağmuruma gelince, 15 günlük tatilden sonra bugün yine okulda kızım, güzel bir uyanışla ve söylenmeden hazırlandı ve gitti miniğim okuluna, tatil boyunca tabi ki onu mutlu edecek şeyler yapmaya çalıştık, dışarıda gezintiler, tiyatrolar, sinemalar, anneannede kalmalar...okuyabildiğimiz kadar okuduk, alıştırmalarımızı yaptık...şimdi yeni bir dönem başladı bize...Aşağıda canikonun aldığı takma kirpiklerle pozları var...koca gözlü kızım benim


Bu da doğum günü kızı Aylin, off her gören erkek diyor bu kıza:(  işte böyle allayıp pullayınca biraz kurtarıyoruz durumu....iki lokma saçına da toka taktık..
 
Nereden bulmuşsa , almış ağzına emziği ablasının yatağına tırmanıyor potina...
 
Bu da karne alış günümüzdü, yağmura kumpir ısmarlamak için sahile indik, sonra biraz oynadılar iki kardeş, Aylin de çok seviyor parkı, sallanmayı, kaydırağı, ahh bir bahar gelse:)



Kumpirci kızım benim, çokta sever dışarılarda yemekler yemeği...ama artık bayağı kesti bu sokak yemeklerini, geçen gün dolapta bulduğu hazır meyve suyunu ve önceki haftadan kalan gazozu alıp lavoboya boşaltmış neymiş zararlıymış haklı yavrucağım, sonra nutella hakkında ki gerçeği de okuyunca artık ondan da vazgeçti, hatta dün ona "sana waffle yapayım" dedim de "ama nutellla yiyemeyiz ki" dedi:) büyük başarı..

İşte Yağmur bebeğin karne heyecanı...

Bu miniko da İstiklal Marşını duyunca uykudan uyanıp bu halde poz verdi bana:)


aaa evet bu aşağıda ki resimde Yıldız Parkı Malta Köşkü'nden, o gün Meşe Palamuduna gittik, eski okulumuzda sanat atölyesi etkinliğimiz vardı, çok güzel geçti, okula gitmeden önce beşiktaşa gitmiştik bir iki kitapçıları dolanınca baktık vaktimiz var Yıldız Parkına uğradık anne kız keyf yaptık:)

Bu köşkten çıkınca kendini saraylı havasına iyice bürüdü kızım, Hürrem sultan edasıyla oyuna başladık...


İşte bizden böyle.....ortaya karışık oldu ama artık konu konu yazmaya devam ederim ben nasılsa açılışı yaptık...:)

4 yorum:

  1. oyyyy..... aylin hanım nihayet gülerek poz vermiş. demekki parka götürmek gerekiyormuş.gülmek pek yakışmış zillime.fotolara bayıldım. özellikle canikomun malta köşkündeki fotolarına. kimbilir ne havalara girmiştir. hazır köşkte bulmuştan. eee nereye gidiyosunuz tatilde. bakarsın karşılaşırız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin gülüyor gülüyor beni de kendine mest edip bırakıyor, klasik Antalya havası alacağız teyzecim ama olsun dedim ya 2 yıldır tatil yüzü görmeyince bana her yer paris geliyor...sen nereye?

      Sil
  2. Yağmur'un o "kocaman" gözleri muhteşem, 41 adet MAŞALLAH! :) Aylin'e de o rengarenk kurabiyeleri kadar renkli bir "ikinci sene" dilerim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz:)sana da böyle güzel gözlü, akıllı bir kız versin inşallah Allah'ım:) ama öncesinde bol bol sağlık versin gerisi boş...Aylin içinde teşekkürler:)

      Sil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...