25 Şubat 2013 Pazartesi

he he...çok şirinler değil mi...?


Ne zamandır fotoğraflayacağım bir türlü olmadı, bugün artış ışık var mı yok mu aldırmadan çektim fotoğraflarını...Bunlar yağmurun tavşan evi ve ailesi...Canikosu almıştı, uzun süre benden bunu istemişti de almamıştım, en son canikosu alınca çok mutlu olmuştu yağmur...




Minik yatakları, ranza da olabiliyor...

Şu emzik ve biberon çıkıp takılıyor...

minik atı bile var....

Bu da anne tavşan...

Mutfağında kesme tahtasından tut tavasına kadar her şeyi var...


Posted by Picasa

İnsan bununla oynamasında ne yapsın? heh bir de bunun daha büyük evi var yağmur onu almak için para biriktiriyor, malesef bununla doymadı, çünkü bu eve fazla eşya alamıyor çünkü ayrıca satılan bu eve ait tuvaleti ama öyle böyle değil, tuvalet kağıdı rulosundan tuvalet fırçasına kadar.... banyosu, oturma odası, şöminesi, kitaplıkları, tv..ıvır zıvır bir evde ne arasan onlarında var....yağmura bazen söyleniyorum ama ben bile istiyorum :)
Ahhh şimdiki çocuklar ve oyuncaklar ....

2 yorum:

  1. hımmm ışıklı ev dimi ? neyse o istemeye devam etsin, geldiğimde inşallah ona sürpriz yaparım. yine sevinçten şaşkınlıktan donar kalır. oyy canım benim. ne güzel şey bir çocuğu bu kadar sevindirebilmek. onun gözünden görmek isterdim dünyayı bir saat hiç değilse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o ışıklı ev:)sen mi ben mi ...yağmuru izlemek öyle keyifli ki her zaman düşünürüm ben bu "aklında ne var kimbilir" hallerini...

      Sil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...