6 Mart 2013 Çarşamba

bahar notları...

Bizim evin hallerini yazacaktım ama ben düşünürken yoruldum o vakit yazmamaya karar verdim. Kaç günlerdir güneş yüzünü gösteriyor ya sabahları bir mutlu bir mutlu oluyorum ki, yağmura kahvaltı hazırlarken dışarıda minik serçelerin o minicik ağızlarından çıkan kocaman kahkahalarını duyuyorum ya sabah sabah içim dolup taşıyor çer çeşit mutluluk, sevinç, heyecanla...aralıyorum biraz camı yağmura da dinletiyorum, o da duysun, belki heyecan yapmaz benim gibi ama çıkardıkları melodi kulaklarına dolsun istiyorum...

Her şey doğa da gizli, insanlar doğadan çalmış her ne varsa güzel olan hayata dair...

Yavaş yavaş bahçemizde ki ortancaların kuru dallarından yeşermiş minicik yapraklar, bürümüş toprağı fare kulaklarımız, sardunyalarımızı  suladım, ne zaman çiçek açar diye düşündüm durdum, biraz toprağını değiştirmeli, biraz da takviye yapmalı büyümüş dallardan diye...

Bu yaz kimbilir aylin ne yapar bahçede acaba, durduramayız bebekken durmadığı sokaklarda bu sene onu, daha kapı açıldı mı söylenmeye başlıyor "hadi çıkalım dışarıya" demeye çalıştığı mırıltılarıyla, ah ne günlerdi aylin 3-5 aylıkken dışarıya çıkardım da tam da bahar havasında, etmediğini bırakmazdı bana sokaklarda, içimde binbir yenilgiyle eve döndüğüm günler aklıma geldi.

Ah bu ben ...hani bahar gelir de aşık olursun ya yeniden... işte aşk mevsimi geldi yine...

Babam da iyi olur inşallah, inşallah yarın çıkacak sonuçlarda da kötü şeyler duymayız...
Her şey iyi olsun Allah'ım lütfen...

1 yorum:

  1. inşallah canım inşallah iyi haberlerini alırız eniştemin. dualarımız onunla

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...