6 Mart 2013 Çarşamba

dün günlük...


Yağmur'dan ders notları ...
Yağmur'a sorarım;

-Yağmur, hayat bilgisi dersinde ne yapıyorsunuz?
-Hiççç işteee hayatı öğreniyoruz..
:)
-Yağmur sence aşağıda ki resimlerden hangisi doğru resim?
-Sağda ki
-Yani anne iş yapar, baba gazete okur, çocuk oyun oynar, anneye kimse yardım etmez değil mi? böyle mi olmalı yani?bu mu doğru?vs. vs. vs. 
Ben bozuldum ya başladım ardı arkası kesilmeden söylenmeye...Sonunda çocuk ta solda ki dedi...
Eh evde böyle bir manzara görmediği için çocuk ne yapsın değil mi ama
Nerede görülmüş şey babamız cam silecekte anne ütü yapacak da yağmurda yardım edecekte de de de...
Çok canım sıkıldı vallahi resimde kendimi görünce...şimdi önlem alma zamanı, bu akşam Aybars'ta Yağmur'da alacaklar paylarını benden...



Heh şu aşağıda yaptığına bakın hele, yalan, külliyen yalan, sabah kalkıp yüzünü mü yıkarmış?
vallahi de tillahi de yalan inanmayın...
:)
"Beslenme yaparım" kısmı da kısmi yalan bu arada:)
Yazımıza dikkat çekerim, pek şahane !
bu yazı stili genelde" uff bu sorular da ne? yazayım da bitsin, tenefüs zili çalsa da oynasak" ruh halinde ki yazı stilimizdir.
Zaten 4. satırdan itibaren boş görüldüğü üzere, burada bitmiş gün demek ki işte bu da yukarıda belirttiğim ruh halimizin benden size sağlaması ..



Şu aşağıdakiler bizimkiler değil elbet ama çok benzettim :) yani evin hali sonra yağmurun aylini tepetaklak etmesi, sıkıştırıp sevmesi :)
En kısa sürede bizimkileri de fotoğraflamalı:) 
 
Posted by Picasa

2 yorum:

  1. güldürdünüz beni. yatmadan önce tatlı niyetine. çok alemsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEn bir de evin halini görsen kızlarla daha çok gülersin

      Sil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...