20 Eylül 2013 Cuma

birikenler...


Kış mı geliyor ne? kışın camı açtığımda  buz gibi havayı suratıma tokat yemiş gibi hissetmeyi mi özledim ne? evet güneşi görmeyi özlüyorum böyle günlerde de ama  ben yine de en çok kışı seviyorum ama sadece bahara kadar:) 
Biraz tutarsız oldu ama şimdi bu haldeyim ne yapayım, kış gelince mutfağa dönmeyi seviyorum ya,  yağmurum okuldan gelince ona süprizler hazırlamayı seviyorum ya, kapıyı koca gözlü, minik burunlu kızıma açtığımda burnuna fırından yeni çıkmış  kekin kokusunu hissettirmeyi özlüyorum ya işte ben o yüzden bu moda girdim üzerime giydiğim polar sabahlığımla:) 
yalnız şu bir gerçek ki yağmur hiç bir zaman o yapılan kek ya da türevi şeyleri iştahla karşılamıyor, yumulup yemiyor:( 
beze dışında.


haydi biraz daha fotoğraf


Düğüne gitmek için kuaförde süslenen yağmur...


Karakaleme bürünmüş aylin...


bebekken banyoyu hiç sevmeyen ama şimdi günün her saati "bici" yapmak isteyen aylin


Tatile gitmiş aylin


suya dalan yağmur


snack serviste annesinin topladığı bezelere yumulan yağmur


"paaataaa" diyip sürekli parka götürülen aylin...


toplarla aşk yaşayan yağmur


kendilerinden geçmiş iki kokoş...


topuklu ayakkabı meraklısı aylin 1


topuklu ayakkabı meraklısı aylin 2


aslında uyumasalar sırtlarını birbirlerine hiç dönmeyen uyuyan güzellerim


Çilingoz hatırası fotoğraf karesinde ben...
tadı damağımda kaldı, o nasıl muhteşem bir denizdi öyle...doymadım doyamadım, ne manzarasına ne dinginliğine ne berraklığına...çıralıdan sonra aşık olup kaldığım ikinci deniz...
Bir daha ki yazlara inşallah...

4 yorum:

  1. Maasallah kızlarına. buyugu de kucuge Oje suruyor ;) Cocuklari Her hareketlerı tebessum ettırıyor ınsana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sormayın daha neler neler görüyorum gün içerisinde bir bilseniz:)

      Sil
  2. Bu kizlar muhtesem! Kocaman bir masallah hepinize!

    YanıtlaSil

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...