19 Haziran 2009 Cuma






Dün yazamadım, ama malum çok yoğunduk, Güvercinle kuaföre gittik ilk kez beraber gittiğimiz için biraz da korktum sıkılır mı diye ama hiç sıkılmadı yavrukuş. Tekrar tekrar hayranlığım arttı yavruma. Ben o kadar şanslı bir anneyim ki böyle güzel akıllı, anlayışlı, sevecen bir yavruya sahibim tekrar Allah'ıma şükürler olsun bana onu bağışladığı için...

Akşamüzeri misafirlerimiz geldi. Yemek için hayatımda ilk kez kendi başıma etli yaprak sarması yapmıştım söylemesi ayıp pek güzel oldular:p İşte bu yüzden fazla yazamadım

Yağmur akşam bütün meziyetlerini döktü ortaya, çok fazla göremese de babaanneyle büyükbabasını inanılmaz bir sıcaklıkla karşıladı onları, hatta bu sabah işim olduğu için dışarı çıktığımda da tedirgin olmuştum acaba evde beni görmeyince ne yapar diye ama hiç sorun çıkarmamış bu da benim için sevindirici oldu.

Evde olduğumdan bu yana ilk kez kahvaltı yaptım:)simit almıştım eve dönerken , süper bir kahvaltı yaptım. çalışırken yemek saatlerim düzenliydi ama yalnız olunca yiyemiyortum tek başıma.

Şimdi Yağmurum uyuyor uyanınca alışveriş merkezine gideceğiz beraber, 21 haziran şerefine:)3 tane babamız var bi bakalım nasıl sevindirsek onları:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...