19 Haziran 2009 Cuma






Ben hep düşünüyorum bu cüceyle nasıl başedicem diye, enerjisi hiç bitmiyor, hayat hep böyle aksın onun için umutlarım ve hayallerim hep güzelliklerle iyiliklerle...

Babalar günü mevzu olunca ve 3 tane de babamız olunca iş uzadı bizim için, Aybars babayı hediyelendirdik neyse ki iyi güzel oldu hediyesi, nedense benim için anne olduktan sonra anneler günü daha bir anlamlı oldu açıkçası tabi aynı zamanda babalar günü de...bundan sonrasın da önemli günler arasında doğum günleri gelir benim için, bunun dışında sevgililer günü, bilmem ne günleri gibi anlamsız günler var ki adını anmaya değmez...insanlar için hayat bu kadar mı boş? kızmasın kimse ama düşünecek bunca şey varken bu kısa hayatta sevgililer günü gibi içi boş bir günü tamamen insanların ceplerine dayanmış, kendileri için "güzel bir gün'e!" çeviren insanlara her zaman bende benim için bugün gibi anlamsız bakmaya devam edeceğim.

Bitanecik babalarımızın babalar günü kutlu olsun, her zaman sevgiyle, güzellikle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...