20 Kasım 2009 Cuma

Bir cuma akşamı

Bugün haftanın son günü birazdan Yağmur kuşumu okuldan alacağım ve en sevdiği günler başlayacak:)tatilllll:)
Yarın da kuzuyla tiyatroya gideceğiz...okulda çok gitti tiyatroya ama benimle 2. gidişi olacak Yağmurun. İlk gidişimizde pek keyif alamamıştı ama küçüktü de daha...şimdi daha rahat oluruz gibime geliyor. Yarın Kibritçi Kız oyununa gideceğiz...Bu oyunun masalını anlatırken Yağmura hep sonunu değiştirerek anlatıyordum üzülmesin diye...Ama hayatın acı yanları var tabi yarın oyunun sonunu ben değiştiremeyeceğim ve sonrasında nasıl sorular alacağım Yağmurdan ya da asıl önemlisi ne cevaplar vreceğim bilmiyorum:)?? Bugün hiç dışarı çıkmadım hiç birşeyde yapmadım kaç zamandır kitap okuyamıyorum yine neden olacak dersem de tabi ki fazla gezinti olmak. Bayramdan sonra inşallah okuyacağım yoksa yeni kitap almakta cezalıyım.
Akşama da ıspanak köklü yeşil mercimek yemeği yapacağım...
Nedense cuma günleri en sevdiğim günler benim. İçim dolup taşıyor hep... akşama bu baklagil yemeğinden sonra biraz da kalorili bişiler yapabilirim aslında:p nasılsa az kalori alıyorum ya:p olsun yedikçe psikolojim düzeliyor yiyiyorum ve domuz gribi olmayacağım diyorum işe yarıyor şimdilik:)
Valla her sabah bu domuz gribi korkusuyla 7,30 da kahvaltımız hazır oluyor kızarmış ekmekler taze sıkılmış meyve suları ne bilim akşam oluyor zencefilli ballar, kuşburnu çaylar:) işte bu işin sonu nereye gider bilmiyorum ama fazla şişmeden sağlıklı günlerimiz olur inşallah. Daha da bu bakıma domuz gribi olursak Allah'ım istedi dicem ne diyim dahaaa...Neyse de kızımdan uzak olsun bu mikroplar artık içimiz dışımız mikroplarla savaşmak oldu. Dışardan geliyoruz eller mikroplardan arındılır, meyve suyu içerken ne diyoruz? içelim ki mikroplar bize yanaşmasın yani pipiriğimize pipirik kattık, uzak olun bize nolursunuz.

Anneannemde ameliyat oldu omuzundan yaklaşık 1 ay olacak Ankara'ya da gitmem gerekiyor kısa zaman içinde canım anneannem narkozdan sonra ayılırken beni sayıklamış:( seni çok seviyorum bitanecik anneannem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...