19 Kasım 2009 Perşembe

Sen hayatıma girdin gireli güzel kızım her zayıf kalışımda hep güçlü olmam gerektiğini düşündüm. Çünkü güçlü olmazsam ayakta kalamazdım...
Şimdi de hep diyorum ya aslında bir senim var benim...sahip olduğum ve hiç bir zaman karşılık beklemeden seveceğim, bekleyeceğim bir senim var...hep yanımda kal olur mu? beni sakın bırakma ve sadece mutlu ol.

İnsanlar senin için her şeyi düşünebilir ama sen hep kendini, vicdanını bil. Doğru insan her zaman senin içinde olacak. Bir başkasının gözündeki sen, hiç bir zaman sen olmayacaksın..

Yüreğinle ayakta kalmasını bil. Ben her zorlukta yanında olacağım, aldığım nefesin süresi bitene kadar ellerini tutacağıma söz veriyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...