24 Aralık 2009 Perşembe

Bugün kahve molamı biraz geç veriyorum nedeni geç uyanmam oldu böylelikle her şey aksıyor, niyedir bilmem ama her güne bir Türk kahvesi içme alışkanlığım oluştu. valla güzel de oluyor aslında ne diyim .

Mutfaktaydım yaklaşık 2 saattir. Ne yaptım diye sorulursa 2 saat için az birşeyler yaptım:)Öncelikle kızıma okuldan gelince meyve suyuyla yesin diye elmalı tart yaptım.



Akşam içinse pastırmalı humus yaptım.




Daha ne yemek yicez o da belli değil:( dün biraz karışık geçti ben ohh ne güzel hazırda hamsi yicez babam da derken 2,5 kilo hamsiyi kılçıklarıyla ayıklamak bana düştü pöfff üstüm başım hamsi koktu hepsi çamaşır makinesine valla ciddi kokmuşum.

Yağmur yine hep kudurdu ve ağlama nöbetleriyle geçti dünümüzde. Ufak bir kazayla atlattık daha 10 gün önce dudağı minik patlamıştı dün yine ağzından kan gelir şeklinde yanıma geldi Yağmur kanı gördükçe daha bi fazla bağırmaya başladı ama atlattık. Çok hoppidiksin kızım yaaa! Hiç durmuyor sürekli olarak oradan oraya atlıyor hatta atlama mesafelerini daha da arttırıyor. Biz alıştık artık ta görenlerin yüreği hopluyor ay ay diye diye geçiyor hoplama seansları evde birileri olunca, nasıl bu kadar rahatsınız diyorlar bize ama göre göre belki de ya da rahat bırakmak istediğimizden, çocuktur tabi hoplayacak hoplamayıp ne yapacak ona höt buna şişt dersek nasıl gelişir o çocuk? ama herkesin düşüncesi farklı tabi kimseye akıl hocallığı yapamam, mutlaka bizimde evimizin kuralları var bu çerçevede yaşıyoruz. Anneliğimden öğrendiğim benimde biraz bu oldu kendi çocukluğuma dönüp çok karşılaştırıyorum bazen, ben hep çok farkında olarak yaşadım çocukluğumu içimde ukde kalan çok şey vardı bunları bir ölçü alarak çocuğuma yaşatmak istemiyorum varsın eğlensin çoşsun kudursun ev dağılsın ne kadar önemli ki çocuğumun mutluluğundan başka? neyse ki Yağmurda da alışkanlık kazandı yani yatmadan önce muhakkak oyuncaklarını toplar ya da kendi dağıttıklarını...

Gelgelelim kitaplara ...görünce tabi ki çok sevindi hatta ben söylemeden sordu yavrucağım kitaplarım geldi mi diye:) 3-5 tekrar bütün kitaplarını okuduk, kitapların içinde yine her zaman ki gibi değişecek cümleler vardı bende onları değiştirip söyledim, özellikle "Zezenin kazına ne oldu?" kitabı ...

Bu arada benim kitabımı da dün biraz inceleme fırsatı buldum çok güzel yazılar var tespitler var gerçekten güzel bir kitap.

Okulda yılbaşı çekilişi yapmışlar Yağmur'a Zeynep arkadaşı çıkmış. Bu hafta sonu hediye alacağız. Ne alacağımızı bilmiyorum muhtemelen bir kitap ya da cici bir kıyafet alırız herhalde, aslında kız çocuklarının sevdiği çok şey var bunlardan öte ama aile yapılarını bilemezsin, herkes benim gibi düşünmeyebilir yine klasik bir şeyler yapacağız bakalım.

Yağmurrrr anne geliyooooooooooooo:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...