23 Aralık 2009 Çarşamba

Hamsili Pilav

Dur azcıkta ben hava atiimmmmm Babuşşş



Tabi bu pilavı yaparken hamsilerin kılçıklarını ayıklamaktaki yardımlarından dolayı sana teşekkür ediyorum kızım..gerçekten ama gerçekten kılçık ayıklama kısmını yapamayacağını düşünmüştüm ama azimle ayıkladın bebeğimmmm güzelde olmuştu valla 2tabak yedim ben:) sen de bayıla bayıla yedin :)




Bu arada şunu da aktarayım sende benim gibi mutfağa meraklısın bunu şurdan da anlıyorum yani evde bana yardımlarını ya da merağını geç, ben Home tv de ki yemek programlarını çok izlerim sende rast gelirse Home tv hemen "bu kalsın anne" diyorsun...Annesinin kızı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...