21 Ocak 2010 Perşembe

Hoşçakal meme...

Dün ilk kez emziksiz uyudu kızım...bütün memeleri kaldırdık ortada "hoşçakal" yaptık kızımla beraber. Tedirginde oldum aslında acaba gece kalkıp ararmı diye ama kuzu gibi uyudu yavrukuşum. Aslında 2 aydır okuldaki öğlen uykularına zaten emziksiz yatıyor ama eve gelince özlüyor diye düşünüp bende veriyordum açıkçası. Umarım çok zorluk yaşamayız her gecemiz dün gece gibi olur...zaten düşünüyorum da hiç bir konuda zorluk yaşamadım Yağmur'da yani bebeklikten kalan tüm alışkanlıklarını çok kolay bıraktı. Anne memesinden kesilmesi biraz mecburi oldu ama huysuzlanmadı çok...çiş-kaka bırakmasıda çok kolay oldu tabi anneannesinin çok payı var burda ben çalıştığım için annem sağolsun hiç sorunsuz bu sorunu da atlatmayı başardı.
Hayatında umarım her şeyi tıpkı bugünlerin gibi kolay atlatırsın bebeğimsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...