22 Ocak 2010 Cuma

Toplantı

Dün akşam toplantı vardı okulda ama benim için çok ta faydası olmadı çünkü zaten bildiğim ve dikkat ettiğim konular üzerinden geçildi. yine de durup düşünmek için fırsattı işte, okulda gördüğüm kadarıyla her velinin derdi ortak aslında ..uyuma sorunu, anne baba yanında yatma(ki biz bunu aştık) yemek sorunu vs. sanırım bu devran böyle dönüp gidecek. hava çok soğuktu saat 9 da döndük eve normal havada etek giymeyen ben dün o soğukta etek giyesim tuttu ve böylelikle dondum eve geldiğimde sanırım 1-2 saat ısınamadım gece yatana kadar...



Bazen yazasımda gelmiyor ne bilim insani binbir türlü duygu işte ama sırf eksik kalmasın neler oldu hayatında görelim diye yıllar sonraya yazıyorum işte ...bu duygularımdan ötürü kızma bana bebeğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...