26 Mart 2010 Cuma


Flashing Lights-Kanye West

Ben hayatımda böylesi güzel bir havuçlu kek yemedim, hayatımda hiç bu kadar uzun süre "ımmmmm" diye diye bişey de yemedim...Çok üzülüyorum şimdi, gerçekten ama çok üzülüyorum. Neden mi? bunca zamandır yediğim havuçlu kekleri havuçlu kek niyetine yediğim için:( dehşet bir şey gerçekten, hayatımın brownisini ve havuçlu kekini bulduğum için çok ama çok mutluyum:)
Pastacılık kursunda öğrendiğim browni browni değilmiş zaten bunu anladım...hım tabi bu brownimi bulana kadar da o browni harikaydı:)daha neler görücem Allah'ım!!!

Kekimin üzerindeki sos orjinal tarifte vardı ben labneyi severim hele ki tatlı bir şeyin içinde böyle hafif o boğuk tat çok hoşuma gider, chesecake gibi, künefe gibi, hoşmerim gibi:) işte bu sos ta keke ayrı bir hava katıyor, tat katıyor, lezzet katıyor.
Ama sos olmadan da yeniliyor bayıla bayılaaaaaa

Seviyorum ya mutfağımı, yumurtalar, şekerler, unlar, tereyağları, taze sebzeler, meyveler, mikserim, fırınım, kek kalıplarım.....:))))

İşte huzurlarınızda tadına doyamayacağınız başka bir yerde yiyemeyeceğiniz iddialı kek'im kek ötem harikam!


Annecim ne çok uğraşır havuçlu kek tutturmaya ama geliyorum anneeeeee!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...