31 Mart 2010 Çarşamba

Dün Yağmur’a şaka olsun diye artık okula gitmeyeceğini söyledim saçlarını tararken, aman Allah’ım nasıl bir tepkidir şaşırdım gözleri doldu “ama ben okulumu çok seviyorum orda hep yeni şeyler öğreniyorummmm” dedi…çok sevindim bunu söylediğine ama.
Hımm bir de bu sabah yatağında ana kız oynaşırken dedim ki “ anneyle kokoşnik yapıp yatmak mı istersin, okula mı gitmek istersin?” dedim, valla beni değil yine okulunu tercih etti öğrenmenin ne kadar güzel olduğunu fark etti kızım. Umarım tüm yaşamında okumayı ve öğrenmeyi yine bugünkü gibi çok istersin meleğim, süslü kızım benim.. aa bi kolye yaptım ben kızıma dün. Adının baş harfini süsledik ama fotosunu sonra koyucam. Kızım çok beğendi valla,
Aybars’ta çok beğendi bayıldı hatta:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...