15 Mart 2010 Pazartesi

Evet koca bir hafta sonu geçti cumasıyla beraber, bu hafta sonu kalabalıktık, küü bendeydi bir de rifi hem iyi hem de kötü bir hafta sonu geçirdik aslında..Denizin ayağında tümor olduğunu öğrendik:(bu durum hepimizi çok üzdü bütün kemikleri tarandı ama çok şükür ki başka bir yerinde yok yine de çarşamba günü çıkacak tomogrofi sonucunu bekliyoruz. umarım kötü çıkmaz sonuçlar zaten aklımıza da getirmiyoruz böyle şeyleri...
Deniz yavruşunun doğumgününü yaptık cumartesi günü ben evden bir şeyler hazırladım gittik kutladık... ailecek ona fotoğraf makinesi aldık sürekli çekti durdu çok sevindi zaten kendisi de para biriktirmiş katkı yapıp aldık:)aynı zamanda 13 mart babamında doğumgünüydü ona da güzel bir hırka aldım çok yakıştı ..hem babama hem denize nice mutlu yıllar, sağlıkla tekrar:)
e tabi malum dünde kendimize fotoğraf makinesi aldık:)yuppiiii çok mutluyum hemde çok güzel bir makine aldıkkkk daha hala öğrenme aşamasındayım teferruatı çok olduğu için zamanla çok güzel çekimler yapacağım...ayrıca hd kalitesinde video da çekiyor eh bunlarda makinemin özelliklerinden birazı:)
Yağmur'a gelince:) Yağmur'u akşam yatmaya hazırlıyorduk ki o sırada tv ye takıldım baktım hiç sesi çıkmıyor seslendim bana bakmadı ..odasına gittim bir de ne göreyim elinde makas bizim kız saçlarını kesiyor?? bir kaç tutam kesmiş yerlerde duruyordu. neymiş efendim kahkullerini kesmek istiyormuş. neyse aldık elinden makası yani yarın öbürgün kırpılmış bir şekilde karşımıza çıkarsa hiç şaşırmayacağım:)
hımm kendime de işlemesi daha kolay keçeler aldım, kendimce bir çerçeve yaptım ama daha aklımda çok şey var yapacak ...

Çerçevem:)

Tabi burada Yağmur daha dikkat çekiyor o ayrı:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...