10 Mart 2010 Çarşamba

Zaman geçer ama sen içimdesin...

Canım kızım benim çok uzun zamandır sana yazamamanın burukluğu içerisindeyim neden dersen nedense hep önüme bir şeyler engeller çıkıkıyor izin vermek istemesemde kendi içimde bocaladığım çok şey oluyor bitanem.
Neler değişti yazmayalı aslında çok şey değişti, öncelikle sen değiştin :) artık biraz daha kendi istediklerinin olmasını isteyen ve bunun için bazen yerlere yatan bir kız oldun...düşünüyorum da büyüdükçe "sen" büyümek te zor oluyor :) bazen kilitlenip kalıyorum seninle konuşurken, derin nefesler alıyorum yanlış yapmamak için, bazen de kendi duygularıma hakim olamıyorum...aslında hayata senin gözünden baktığımda sorunları çözmek çok daha kolay oluyor....
Biraz daha değişen gerçeklere bakalım..odanı değiştirdik bebeğim artık o korkuluklu minik yatağından çıktın kocaman yatağın oldu, odan büyüdü..daha odan için yapacak çok şeyimiz var ama zaman alıyor tatlım göreceksin bittiğinde her şey daha güzel olacak . fotoğraflarını da çekip koyarım günlüğüne tatlım...hımm bu arada fotoğraf makinemizi elinden düşürdün ve bozuldu artık makinemiz:(yenisini alana kadar idare edicez bebeğim fotoğrafsız...
Geçen ay okuluna etkinlik yapmaya geldim. Senin sınıfına, arkadaşlarınla beraber düğmelerden, boncuklardan kolyeler, bilezikler yaptık:) seni sınıfında arkadaşlarınla görmek beni çok mutlu etti...ne bilim bakıyorum orda arkadaşlarınla iyiyi kötüyü yaşıyorsun ve kendini sadece sen müdafa ediyorsun. Bu biraz içimi burksa da beni çok mutlu da etti bir yandan yani yanında annen baban olmadan kendini korumak, savunmak sana güç katıyor yavrum.. o kadar mutluydun ki orada sınıfında... baktım büyümüşsün... ben bu cümleyi çok kuruyorum çünkü her geçen gün büyümeye devam ediyosun...dün resimlerine baktım yine söyledim inanamadım, bazen o geçmişi yaşadım mı ben diye kendimi sormaktan alamadım inan ki...

Dün seninle çok şey yaptık eve gelince...bana yardım ediyorsun artık mutfak işlerinde ayrıca çok ta keyif alıyorsun:)
Yoğurdumuzu sen mayaladın mesela:) küçük parmağınla sütün ılıklığına baktın, mayayı süte döküp kavonozlara doldurdun:)
Sonra ekmek yaptık, bütün malzemeleri sen koydun, makineyi çalıştırdın ve çok güzel bir ekmeğimiz oldu...
Sonra pırasa için havuçları soydun:)
hımm bir de istediğin elmalı turtayı yaptık dün:)
...sonra oyunlar oynadık biraz sen yine karnını şişirdin hamile oldun:)ben dr. oldum ve bebek çıkardık karnından:)anaç kızım benim...
Akşam noel baba kıyafetlerini giydin, çuvalına oyuncak doldurup babanla bana getirdin:)
sen odanda bu hazırlıkları yaparken bende seni salondan kapı aralığından izledim öyle tatlıydın ki o minicik bedeninle, ellerinle, o minik ama zehir gibi beyninle, orda hazırlandın ..bazen tarifi mümkün olmuyor duyguların canım kızım ...iyi ki doğmuşsun bebeğim iyi ki bir kızım olmuş...tek dileğim sağlığın ve mutluluğun canım...
Bugün okuldan seni alıcam, anneannene gidicez Kübra ablan geldi "Antik Aryalar" yarışması için İstanbul'a... küboşu görmeye gideceğiz.

Bundan sonra bloğumu ihmal etmeyeceğim:(
ve en kısa sürede fotoğraf makinesi alacağım...

Anniş.


Senden cümleler...1

yemek yerken eğer çok beğendiysen yemeği;

- ımm nam namlı olmuş...diyorsun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...