19 Mayıs 2010 Çarşamba

Bir nehirde iki kere yıkanılmaz - herakleitos

Bir nehirde iki kere yıkanılır mı istenilirse yıkanılır ama denildiği gibi her şey değişim içindeyse canlı da değişir, su da, doğa da... konunun özüne göre düşüncelerim değişir...

İnsanlar dünyayı anlamaya çalışırken bu zamanlarda görmüşler geleceği bence...

Bugün içim buruk biraz aslında ne zaman buruk değil ki işte, artık dünyadan haberim olmasın istiyorum dünya böyleyken, izlemeyim haberleri okumayım gazeteleri, ben yağmura bakayım onun dünyasına bakayım geçsin gitsin günler....Ama olmuyor işte dünyadan bi haber yaşanılmıyorda...

Maden ocağındaki 30 işçi...Başbakan açıklama yapıyor "bu işçilerimiz bunu göze alarak burada çalışıyorlar"?!?! Ama orada ölenlerden birisinin asıl mesleği aşçılıkken işsizlikten maden ocağında çalışmaya başlamış?!?

Habertürk yapmış haberlerini işçilerin... 3 yaşındaki bir çocuk babasının kuzusuydu şimdi anasına sorar "babam nerde?" diye...baban ölümü göze aldı yavrum gitti yerin 540 mt altına ne için? ekmek parası!

Allah rahmet eylesin Allah huzur içinde yatırsın onları cennet mekanında...burulur kalır işte insanın boğazına, yüreğine...

..............................

Kimse seni üzmemiş gibi sev demiş yine birisi...seviyorum zaten...insan bir kere "canım" dedi mi ondan nefret etmez zaten...ne gelirse insanın başına çaresizlikten gelirmiş...ama anlaması zor tabi...bu arada sadece dişi sivrisinek ısırırmış..bilmiyordum valla yeni öğrendim değişik geldi:)

Ben şimdi kitap okumaca yapıcam, Leyla yı...çok basit bir dili var yalnız yağmura okusam anlamamazlık etmez açıkçası...neyse başladık bitirelim gerçek yaşam öykülerini severim aslında
aslında konu da güzel daha öncede aynı konuyu sevdalinka da okumuştum Ayşe Kulin'le...benim için daha sarsıcıydı mesela... bu yazarı da ilk kez duyuyorum hakkında pek bişey de bulamadım açıkçası...ama asıl bundan sonra devam edeceğim yine Paul Auster:) serisini yapıcam demedi deme:)

.........................................

Şimdi Yağmur bana bir soru soruyor mesela ben ona evet anlamında "hı hı" diyorum o bana "evet?" bende ona "evet:)" illa evet kelimesini duyacak yoksa hı hı yı kabul etmiyor:)

Hımm bu arada haftaya da kpss kursum başlıyor resmi kurumlar beni bekliyor işe giricem ya dediler ki kpss olmadan olmaz:) iyi dedim kazanayım da geleyim:) eylülün 26 sına kadar salı çarşamba perşembe akşamları, o değil kazanamazsam rezalet olacak, zaten geçen hafta deneme sınavına girdim iyi ki kursa başlıyorum dedim kendime sonra valla içler acısıydım.

Minik kuzum annişin işe başlaması gerek seneye daha zor şartlar, bakalım güzel bir iş fırsatı var aslında ama daha cevap dönmediler olursa süper olur orası bebeğim, ama olmazsa da artık başka yer daha fazla keyif yapacak lüksüm yok artık:(

mutlu rüyalar konya şekerim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...