19 Mayıs 2010 Çarşamba

ben-sen-o...

Mart ayından bu yana yazmamışım, tutturamadım ama boşver tuttturmak zorunda da değiliz zaten...bazen kitap aralarında kalmış minik notlarda görürsün kendini, bazen de bir sözde. Nasılsa her yer de biz varız...önemli olan nasıl istiyorsan öyle yaşamak, insanların seni anlamasını beklememek ve bazen bencil yaşamak...çünkü her şey bir toz gibi bir varmış bir yokmuş misali...kimseyi yargılamıyorum bana düşmez herkez kendince doğruyu yaşar ve sorsan herkes haklıdır...zaten kısa ömürde boşver herkes haklı olsun herkes tatmin olsun napalım...
Eylül ayından bu yana hiç hasta olmamıştın ateşli olarak, bahar geldi hasta oldun, ateşin çıktı, yanımda uyudun, gözlerinin ışığı söndü, başına havlular sardım, gece boyu nöbet tuttum yanında...iyileştin artık...okuluna başladın...mutlusun sağlıklısın bende başka bir şey istemiyorum zaten...
Bense Allah'ın bana bu işsizlik zamanımda verdiği hareketli yaşamımla mutluyum işte, bu kadar hareket olmasa sıkılırdım bunalırdım iyi işte her günüm dolu geçiyor çok şükür...spora başladım her gün spora gidiyorum artık böylelikle doğumdan beri eritemediğim göbeğimi eritme fırsatım oluyor, görünüşte eridide, sevindirici bir gelişme kilo da vermişim tartıya çıkınca çok şaşırdım dün 56 gösteriyor kilom...bazende iyi mi yapıyorum diyorum??yani zayıflama derdim yok benim aslında ama artık yiyemiyorum da işte...safinaz olup kalmayım da, diyorum hocalara zaten beni şekilsiz bişey yapmayın diye. bakalım ne olucaz şeklen...
Bugün 19 mayıs ne yapıcaz bilmiyorum öylece oturuyoruz evde ama çıkarız herhalde...
Anlatacak çok şey var artık h. içi müsait olduğum zamanda yazarım yine...
Sevgimle kal, güçlü kal, mutlu kal !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...