1 Eylül 2010 Çarşamba

Çarşamba

Bugün hava bayağı serinledi, sabah neredeyse kışlık gibi giyindirdim seni. seni aldığımız çiçekli kotunu giydirdim sana bir de yeni mor adidas ayakkabıların süper oldun:) alışverişe çıktığımda zaten gözüm sadece sana alsamlara takılıyor o kadar nefis şeyler oluyor ki bütün paramı sana harcıyorum bazen ve bundan dolayı hiç pişman olmuyorum mesela kendime bişey bakarken ayy uff pahalıymış deyip almadığım rakamlar sana olunca nedense para değilmiş gibi geliyor:) inşallah şimdi olduğu gibi her zaman sana her şeyi en azından ihtiyacımız olan gerek olan her şeyi her zaman alabilirim canım. bunun için keşke işim olsa da çalışsam ama şimdilik hala bir işim yok...15 ay oluyor iş başvuruları yapmama rağmen ses çıkmıyor ama umudumu yitirmiyorum elbet olacak bir işim ...

dün okuluna geldim yeni boyanmış yeni seneye hazırsınız ..sevgi dolu, güleryüzlü insanlar arasında gününü geçiriyor olman beni çok mutlu ediyor, geldiğimde sinema odasında minderlere uzanmış arkadaşlarınla film izliyordun...iyi ki bu okulu seçmişiz Yağmur'um biliyormusun bazen insanlar ve mekanlar bir bakışta her şeyi anlatıyorlar, bu okul dışında bir kaç okul daha gezdim evet içinde güzel olanlar da vardı elbet ama içimi kurcalayanda bişeyler hep oldu ama, senin okuluna gelince ama büyülendim resmen bu okulun fiziki görünümünden değil aslında karşılama, yaklaşım, güleryüz, yaz dönemi olmasına rağmen bakıcı değil de öğretmenlerin başınızda olması benim için beni etkileyen en önemli etkendi aslında ve hemen kararımı verdim bugün bir kez daha şükrediyorum Allahı'ıma yüzümü kara çıkarmadı ve mutlu olduğun için...

Dün seni okuldan aldıkltan sonra özge ve ardayı da alıp sahile indik sen oynadın parkta çok sonra hepimiz gidip yemek yedik ardından baban geldi sonra da dondurma yedik... güzel bir gündü..eve gelince seni banyo yaptırıp süt içirip yatırdım anında uyudun...okulda bu sene öğlen uykun olmadığı için çok yorulucaksın sanki:( ama araştırdım 3 yaşına kadar uyuma zorunluğun var ki sen 4 yaşına kadar da her öğlen neredeyse uyudun canım....

bugünde tekrar dışarı çıkacağım senin için bayram ayakkabısı almaya bir de hava çok serinledi anneannenin senin için diktiği kıyafetleri giyebilirsin umarım ama yedekte bişey daha almam gerek sana. işte bu işleri halledeceğim..

genelde her bayramda zonguldağa gidiyoruz, bazen sıkılmıyor değilim aslında hani başka yerlere gitsek te diyorum ama işte biraz imkanlar birazda babana kıyamadığımdan..doğal olarak o da büyüdüğü yere en başta da anne ve babasını görme hakkına sahip. senede 2 sefer de olsa gidiyoruz. olsun ben mutlu da oluyorum...nitekim orası babanın büyüdüğü yerler özlüyor hklı olarak...her zamn için kendini başkalarının yerine koyarak düşünmeği öğren yavrum bu hayatta insanlara kişiliklerine düşüncelerine saygı duyabilmeyi öğrenebilmen için çok önemli...herkes aynı haklarla doğuyıor aslında ama o hakları herkes kullanamıyor ne yazık ki..bu yüzden en başta anne ve bbanla beraber büyüdsüğün için şanslısın canım kzıım Allah'ım inşallah sana ve bize hayırlı sağlıklı ömürler versin hep yanında olalım...

şimdilik gidiyorum canım...

öpüyorum seni güzel kızım.....



he bir de bu arada sabaha karşı uyanıp yanımageldin "anne çişimi yaptırırmısın?" diye...yaptırmaz mı annen güzel yavrum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  Günlük hayatın diliyle bile bazen yazıldığında geriye dönüldüğünde ne çok şey anlatıyor şu satırlar. Aklımızda kalır sanıyoruz, hiç unutul...